TOP 09 má detailní vyúčtování kampaně

16.12.2016 8:36 | Zprávy

TOP 09 je lídrem v transparentnosti kampaní mezi českými parlamentními stranami. I tentokrát zveřejňuje detailní přehled nákladů na volební kampaň pro krajské a senátní volby.

TOP 09 má detailní vyúčtování kampaně
Foto: TOP 09
Popisek: TOP 09

Do kampaně pro kraje investovala celkem 24,5 milionu korun, tedy o půl milionu méně než původně plánovala. Část ušetřených peněz pak využila na podporu kandidátů ve druhém kole senátních voleb.

Největší částku v krajské kampani směřovala TOP 09 tentokrát do on-line prostoru. V této části kampaně využila bezmála 5 milionů korun, v kontaktní kampani pak téměř stejnou částku (asi 4,6 mil.). O něco málo nižší sumy použila strana na inzerci v médiích (4,2 mil.) a na venkovní reklamu (4,1 mil.). Součástí kampaní TOP 09 jsou také podporovatelské kampaně, které letos přinesly zatím největší zapojení členů a příznivců strany a v rozpočtu na ni směřoval asi 1 milion korun.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Jan Lacina byl položen dotaz

Jak si vysvětlujete, že po tolika letech komunisté přichází se změnou názvu?

A myslíte, že jim to zajistí lepší výsledky, že je lidé budou volit i třeba za 10 let? Mě třeba udivuje, že je volí i dnes, po tolika letech, podle mě je tak musí volit i mladší generace. Jak si to vysvětlujete?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Šťastný (PRO): SPD - spolek místo strany

20:07 Šťastný (PRO): SPD - spolek místo strany

Právní rizika, nedostatek kontroly a ohrožení politické transparentnosti při pokračování hnutí SPD f…