Do kampaně pro kraje investovala celkem 24,5 milionu korun, tedy o půl milionu méně než původně plánovala. Část ušetřených peněz pak využila na podporu kandidátů ve druhém kole senátních voleb.
Největší částku v krajské kampani směřovala TOP 09 tentokrát do on-line prostoru. V této části kampaně využila bezmála 5 milionů korun, v kontaktní kampani pak téměř stejnou částku (asi 4,6 mil.). O něco málo nižší sumy použila strana na inzerci v médiích (4,2 mil.) a na venkovní reklamu (4,1 mil.). Součástí kampaní TOP 09 jsou také podporovatelské kampaně, které letos přinesly zatím největší zapojení členů a příznivců strany a v rozpočtu na ni směřoval asi 1 milion korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV