Telička (ANO): Chceme znemožnit jednotlivým státům přicházet s národní legislativou v silniční přepravě

21.05.2017 18:50 | Zprávy

Během plenárního zasedání ve Štrasburku se ve středu 17. května konala rozprava ohledně cestovní přepravy, v rámci níž představila Evropská komise své prohlášení k silniční dopravě v Evropské unii. K němu výrazně přispěla zpráva předložena Výborem pro dopravu a cestovní ruch (TRAN), jehož koordinátorem za ALDE je Pavel Telička, který vystoupil se svým dvouminutovým příspěvkem.

Telička (ANO): Chceme znemožnit jednotlivým státům přicházet s národní legislativou v silniční přepravě
Foto: Petr Kupka
Popisek: Europoslanec Pavel Telička na přednášce pro studenty Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava

Pavla Teličku potěšilo, že se rezoluce, která byla iniciativou frakce ALDE, konečně začala debatovat na plenárním zasedání. “Jde možná o nejdůležitější legislativu, v dopravním sektoru rozhodně, kterou se chceme zabývat do konce tohoto mandátu. Jedná se o to, jestli budeme zlepšovat a podporovat jednotný trh či nikoliv,” řekl během své řeči. Dle jeho názoru je velmi důležité, aby se pozornost zaměřila na budování vnitřního trhu, ale také na odstranění sociálních, ekologických a dalších praktik, které mu škodí. 

“Doufám, že se nám podaří schválit tento balíček včas, a to v co největší možné míře tak, abychom znemožnili jednotlivým členským státům přicházet s národní legislativou, s různými opatřeními, která ve skutečnosti vedou k fragmentaci vnitřního trhu,” dodal Telička. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

doprava , EP , Evropský parlament , Telička , ANO

autor: PV

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Veřejná doprava

Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje

8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje

Ministr Hladík bagatelizuje dopady ETS 2: tržní cena povolenek už se blíží dvojnásobku 45 €/t, soft …