Tlačí Vás k tomu, aby se objednaly alespoň nějaké. Je totiž úplně jedno, že informační hodnota těchto nosičů politické reklamy je blízká nule. Je potřeba lidem doslova natlačit do hlavy nějaká hesla, obličeje a značky. Kampaň do krajských voleb by ale měla být o krajských tématech. „Chyba“ volá odborník na politickou reklamu. Krajské volby rozhodují celostátní témata. Je úplně jedno, že na ně nemají kraje žádný vliv. A tak se na veřejnosti potkáváme s podivnými hesly a fotografiemi s pečlivě vyžehlenou a omlazenou pletí. Dálnice,dálnice,dálnice volá zmateně nádherná digitálně omlazená dáma vedle charizmatického dobrácky vyhlížejícího podnikatele, který na jiném místě vykřikuje, že politici (se kterými sedí a spolurozhoduje ve vládě) jsou řízeni mafií a že si občan zaslouží lepší, tedy jeho firmu. Jiný billboard s roztomilými postavami vzkazuje prezidentovi nějaké vlastivědné údaje. Naštěstí v jiné verzi přeje občanům alespoň příjemné léto. A další, to už je opravdu legrace. Že Jaderná bába vše pohlídá je super nápad. Zejména proto, že pokud to bude hlídat, tak jistě mimo zastupitelstvo. Přijmutí mandátu jí zákon vzhledem k vysoké funkci ve státní správě neumožňuje. Ale hlídat opravdu bude, psali to v té reklamě. Další hromady papírů jistě už získávají svou barvu a určitě to bude stát za to. Objeví se nějací zachránci národa s jasným a jednoduchým řešením všech problémů Evropy, které sdělí před krajskými volbami národu? Očekávám, že i oranžové barvy v ulicích nebude málo a nechám se překvapit jaké „krajské“ téma uvidíme. Chtělo by to něco rázného a bojovného.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV