Radní hl. m. Prahy pro kulturu a památkovou péči Hana Třeštíková proto se svým týmem připravila Manuál pro kultivovanou Prahu, který jasně pojmenovává pravidla, která je v centru města třeba dodržet.
„Mrzí mě, když vidím krásné historické fasády pokryté lacinými plastovými cedulemi. Praha je jedinečná, ale pod nánosem reklam se její jedinečnost ztrácí. Reklama přitom nemusí být otravná a nevkusná – krásná výloha či firemní nápis mohou hodnotu místa pozvednout. Proto jsme připravili manuál, který má pomoci vizuální smog omezit,“ říká radní Hana Třeštíková.
Manuál pro kultivovanou Prahu má sloužit zejména podnikatelům, kteří mají v centru svou provozovnu. Legislativa v oblasti reklamy je v tomto ohledu velmi roztříštěná a je proto těžké zjistit, jaké všechny předpisy je třeba dodržet. Mnoho reklam je proto dnes umisťováno bez řádného povolení a v rozporu s předpisy. Manuál tak pomůže podnikatelům vyznat se v tom, co je třeba dodržet, a zároveň přináší návod, jak získat všechna povolení.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV