Tužín (SZ): Silnice z doby Rakouska-Uherska by asi nikdo nemodernizoval...

29.04.2015 4:31 | Zprávy

Komentář k záměru modernizace trati z Prahy do Mnichova a Norimberku, na které se nedávno dohodl ministr dopravy Dan Ťok se svým bavorským protějškem (podle SZ by prodloužila cestu vlakem do Mnichova a Norimberka i nadále až o hodinu delší, než při jízdě osobním automobilem):

Tužín (SZ): Silnice z doby Rakouska-Uherska by asi nikdo nemodernizoval...
Foto: zeleni.cz
Popisek: Logo Strany zelených

U silniční dopravy si nikdo neumí představit, že by se místo stavby nových dálnic pouze modernizovaly silnice z doby Rakouska-Uherska. Takže opravdu rychlé evropské železniční spojení může umožnit pouze nová trať.

Současné tratě je potřebné modernizovat, využívat by se ale měly především pro účely kvalitní příměstské osobní dopravy a nerušené plynulé jízdy nákladních vlaků

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Trafiky

V čem je rozdíl jestli tato vláda zřídí ministerstvo pro sport a tím, když vy jste zřizovali hned několik nových ministerstev? Nebo uznáte, že taky nešlo o nic jiného než o politickou trafiku?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kavij (KSČM): Veš v kožichu, aneb vrána k vráně sedá

8:14 Kavij (KSČM): Veš v kožichu, aneb vrána k vráně sedá

Vrána k vráně sedá, ono známé přísloví platí i pro hradního agenta Pávka.