Severojižní dopravní zátěž nese v současnosti v plném rozsahu Svitavská radiála a VMO. Nebude-li v budoucnu těmto trasám odlehčeno, ponesou tyto hustě obydlené městské části, s technicky již vyčerpanými možnostmi odhlučnění a ochrany před exhalacemi, zátěž možná větší než 55 tis. vozidel denně. Tato situace již v průběhu kalendářního roku často nastává a realizace R-43, jako obchvatu města je nezbytná.
„Je tedy nepochybné, že jedinou variantou odlehčení průtahu městem zůstává dokončení rozestavěné R-43 v původní Bystrcké trase, kterou v dobré víře akceptují naši spoluobčané dlouhá desetiletí. Dnes se dokonce nabízí nadstandardní řešení tunelem a umělým tunelem, se všemi účinnými ochrannými prvky,“ vysvětluje starosta MČ Brno-Žabovřesky Pavel Tyralík.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČSSD