Podle místostarostky pro sociální oblast Alexandry Udženije, která se o vznik služby zasadila, může nový systém propojit nedoslýchavé občany až se čtyřmi pracovišti Úřadu městské části Prahy 2.
„Vítám každé zlepšení, které pomůže v běžném životě handicapovaným občanům. V budově úřadu je funkční navigace pro nevidomé, nyní jsme spustili komunikační systém pro neslyšící, který mohou využít také lidé se zhoršeným sluchem, uvedla k zaváděné novince místostarostka Alexandra Udženija.
A jak systém funguje? Na horní lince webu městské části Praha 2 přibyla ikonka s přeškrtnutým uchem. Při prokliku na ikonku se otevře uživateli okno s výzvou zadat své telefonní číslo a následně je mu zpětně voláno z centra online komunikace pro neslyšící, které ho automaticky propojí se službou v call centru. Hlas neslyšícího je přenášen klasickým způsobem a objevuje se v textové podobě, hlas operátora je simultánně přepisován – „rozhovor“ je v reálném čase zobrazován na monitoru tabletu či počítače. Právě touto cestu může být propojen na čtyři pracoviště Úřadu městské části Praha 2.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV