Děkuji za slovo. Přicházím s představením pozměňovacího návrhu, ale než se k tomu dostanu, tak bych měl pár poznámek k předchozí diskusi. Nechtěl jsem si brát faktické poznámky, abych tu diskusi nějak neředil.
Chtěl bych se zmínit o jedné věci, kterou tady zmínil kolega Baxa, a to je právo vědět, jak bude studium studenta, který nastupuje na střední školu, jak bude to studium vypadat a z čeho se zkouší. Studenti regionálního nebo středního školství v podstatě tuhletu jistotu nemají. Ale na vysokých školách my se tím musíme řídit. My když změníme nebo akreditujeme studijní program, který je nějak upravený, tak ti studenti, kteří nastoupí, musejí dostudovat v tom původním studijním programu. To si myslím, že je zásadní věc, kterou bychom si měli uvědomit a nějakým způsobem tohleto aplikovat řekněme i v tom regionálním školství, v tom středním školství.
Další věc, kterou bych chtěl zdůraznit a kterou tady nikdo k matematice neřekl. Musíme si uvědomit, že maturita z matematiky, že se točíme vlastně kolem něčeho, kolem čeho se vůbec točit nemusíme.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV