Vláda se rozhodla zaplatit 500 000 korun bez DPH za online kampaň na vyvracení dezinformací o očkování na covid-19. Tu mají vést mladí influenceři Anna Šulcová a Jakub Gulab.
Kampaň má za běžných okolností cílit na cílovou skupinu (nyní je to riziková skupina a senioři). Rozumné by tedy bylo soustředit se na televizi, rozhlas, možná okrajově YouTube a Facebook. Vláda si ovšem najala dva mladé influencery známé z TikToku a platí za reklamní prostor na TikToku, Instagramu a Facebooku.
Smlouva za půl milionu korun bez DPH je podepsaná s firmou Medialer s.r.o., která vznikla koncem listopadu a krátce na to získala tuto státní zakázku.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV



