„Bohužel se v přístupu návštěvníků odráží stav, kdy nemohou dlouho dopředu plánovat, kdy se nemohou spolehnout na to, že odjedou na víkend či dovolenou v domluveném či rezervovaném a zaplaceném termínu. Je to velký problém pro poskytovatele služeb v cestovním ruchu,“ uvedla Květa Vinklátová, náměstkyně hejtman pro kulturu, památkovou péči a cestovní ruch.
Změnily se též formáty propagace; přechází se do online forem. Důležitou roli hrají sociální sítě a také influencer marketing. Liberecký kraj se proto přeorientoval z klasických forem prezentace na moderní způsoby. Pro rok 2022 se chystá řada komunikačních kampaní na online platformách, které se budou zaměřovat na zahraniční trhy: Německo, Polsko a země Beneluxu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV