„U každé vícepráce bude na rozdíl od minulosti uveden takzvaný pachatel, budeme tedy chtít vědět, kde je příčina a co způsobuje danou vícepráci,“ uvedl Žák.
Se zástupci podřízených organizací ministerstva dopravy se dohodl celkem na sedmi bodech, které by do budoucna měly omezit navyšování nákladů staveb.
Vícepráce budou schvalovány dopředu, nikoliv až se zpožděním. Nebude možné je účtovat v balíku, ale pouze tak, aby byla prokázáno každé jednotlivé navýšení ceny. Už v době administrace vícepráce z ní bude vyvozován nejen systémový závěr, ale i pracovně-právní a trestní odpovědnost. Pokud bude důvodem chyba v projektu, bude stát striktně vyžadovat, aby odpovědnost nesli projektanti, včetně náhrady škody.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Ministerstvo dopravy
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky
6:14 Balaštíková (ANO): Tohle není obnova důvěry, to je její kremace
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k angažmá společnosti Grant Thornton v šetření bitcoi…
- 22:31 Peštová (ANO): Blackouty nejsou strašení – jsou reálná hrozba. A tato vláda ji ignoruje
- 21:02 Udženija (ODS): Pražští záchranáři patří mezi světovou špičku
- 19:03 Kolář (TOP 09): Svou kariéru založili na kritice EU a volání po její destrukci
- 18:02 Farský (STAN): Odhodlání, jaké v sobě mají Ukrajinci, ruské rakety nezdolají
- 17:03 Mašek (ANO): Makali jste celý život – a teď vás prostě oškubou