Podle Zaorálka „má budoucnost jen taková země, ve které se nedaří jen ekonomice, ale především lidem" a to je sdělení, které si volič „musí odnést ze setkání s každým jedním představitelem strany během kampaně". I proto jsou součástí setkání s volebním lídrem představení grafické podoby kampaně a debata o plánech předvolebních akcí. Vždy dojde i na rady a tipy, jak mluvit na veřejnosti, jak pracovat pro stranu na sociálních sítích a na co myslet při kontaktní kampani. Podle Zaorálka je třeba, „aby strana před volbami pracovala jako armáda spojená cílem, kterým je volební úspěch„. Debatu o možných změnách ve straně chce Lubomír Zaorálek vést po volbách. Ve volební kampani se totiž podle něj „rozhoduje o síle strany jako celku“.
„Hospodářsky jsme Moravskoslezský kraj vytáhli z průšvihu. Za poslední tři roky ubylo v kraji třicet tisíc nezaměstnaných. Postupně rostou mzdy," vypíchl Zaorálek před členy strany hospodářské úspěchy vlády, kterou sociální demokracie vede. Lidem prospěje i hospodářská strategie, kterou pro regiony, ve kterých dnes pomalu končí těžba uhlí, vláda připravila.
„Ostravské vysoké školy dělají důležitou práci pro celý region a jsem rád, že jsme se ve vládě shodli na další podpoře výzkumu v kraji. Je to cesta, jak vytvářet nová pracovní místa rovnou napojená na moderní strojírenskou výrobu. Budeme měnit náš kraj a využívat zkušenosti našich lidí," zdůraznil Zaorálek. Podle volebního lídra ČSSD je také chyba, že Moravskoslezský kraj nedotáhl projekt ČSSD na zřízení průmyslové zóny Nad Barborou u Karviné. Právě tu by totiž mohly využít nové podniky pro umístění svých továren.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV