Málokdo si však uvědomuje, že je to skutečně historický okamžik pro české stavitelství dálnic. Česko se totiž nejspíše bude moci pyšnit dalším světovým unikátem, tentokrát v dopravě. Jezdící úsek dálnice D8 nejspíše nemá nikde obdoby. Vůbec nevadí, že je kvůli tomu omezená doprava. Lidé si u nás zvyknou na všechno, a když se jim to dobře vysvětlí, tak v tom nebude problém. Hlavní je, že Česko bude zase jednou slavné po celém světě a bude se o něm psát i na Antarktidě.
Myslím, že lidem z Ministerstva dopravy ČR, které bylo v poskytování odměn svým zaměstnancům nejštědřejší, dlužíme my všichni velkou omluvu. Především za to, že jsme tamní zaměstnance podezírali, že jejich odměny, pohybující se i ve statisícových částkách, neodráží skutečnou kvalitu odvedené práce. Ale jak se na dálnici D8 ukazuje, určitě tomu tak není!
Lidé na ministerstvu dopravy musí dostávat vysoké odměny. Za tak originální a neotřelé nápady a jejich realizaci za peníze daňových poplatníků, si je prostě zaslouží. Stejně tak, jako v minulosti si zasloužili za neskutečně rychlou stavbu dálniční sítě po České republice, za obrovský rozvoj české lodní dopravy nebo za úžasný železniční koridor za miliardy, díky kterému vlaky ušetří neskutečné 4 minuty času při cestě z Prahy do Českých Budějovic.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV