Samozřejmě ten stav, jaký je v tuto chvíli, je asi neakceptovatelný. Nicméně nemůžeme před tím zavírat oči a nemůžeme šmahem pera, nebo zvednutím ruky jednoznačně zatrhnout nějakou věc v zárodku. Je faktem, že například ten Uber - já jsem si to dohledal - má asi 150 tisíc uživatelů jen v Praze. Takže tady vidíme, že to asi není úplně jednoduché a jak říkám, ten technologický vývoj jde nějakým způsobem dál. Vzniká tady určitý nový segment, nějaká určitá potřeba a my bychom jako legislativci měli toto akceptovat a respektovat.
Samozřejmě, když to řeknu dnes takový jednoduchý příklad, taky už většinou používáme všichni mobilní telefony a pouze výjimečně někdo používá pevnou linku. A to je prostě příklad i tady v oboru přepravy. Samozřejmě ten Uber je poměrně nový fenomén a já chápu to, že v řadě postupů není úplně tradiční a v některých případech se asi pohybuje i na hraně zákona. Ale pojďme to změnit.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
EU
Napsal jste to přesně, že se EU snaží být v ochraně životního prostředí lepší než zbytek světa. Já se ale ptám, k čemu to je? Hlavně když jak taky sám tvrdíte, je to na úkor nás všech, kdy na tu její politiku tvrdě doplácíme?
Další články z rubriky
21:03 Kordová Marvanová: Svátek demokracie na pražském zastupitelstvu
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k jednání pražského zastupitelstva
- 20:07 David (SPD): Nedůvěra von der Leyenové za projev, podporující válku
- 19:05 Hřib (Piráti): Můj návrh zákazu elektrokoloběžek znovu projedná rada
- 18:09 Seďa (SOCDEM): "Demokraté" neunesou diskusi a dialog
- 17:17 Kalousek: Jako když mluvíte do zdi
- 16:21 Mašek (ANO): Čím větší prů*er, tím víc mrtvol kolem