Přesun zaměstnanců původně navrhoval bývalý ministr dopravy Vít Bárta (VV). Podle dřívějšího vyjádření Šmerdy je posun termínu nutný k vypořádání sociálních aspektů převodu zaměstnanců tak, aby v SŽDC nevznikly dvě kategorie zaměstnanců.
Přesun se týká zhruba 9500 výpravčích, signalistů, hláskařů, hradlářů nebo závorářů a má jím být završen proces transformace české železnice. Počat zaměstnanců SŽDC, která v tuzemsku spravuje vlakové tratě, se po začlenění lidí od Českých drah zhruba zdvojnásobí. Dráhy nyní zaměstnávají přibližně 27 tisíc lidí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: olb