„Jsme připraveni zazářit!“ Nová mediální kampaň Českého paralympijského týmu

20.11.2020 11:04 | Zprávy

Hlavním cílem letošní kampaně je posílit povědomí o tuzemském paralympijském hnutí, stejně tak jako zapracovat do českého mediálního prostoru konkrétní úspěchy našich handicapovaných sportovců. První fáze kampaně bude probíhat do konce kalendářního roku 2020.

„Jsme připraveni zazářit!“ Nová mediální kampaň Českého paralympijského týmu
Foto: Český paralympijský tým
Popisek: Český paralympijský tým

Ústředním tématem a výchozí myšlenkou kampaně je upozornění veřejnosti na nečekanou závodní přestávku zapříčiněnou pandemií covid-19. Letošní vrchol sportovní sezony – Paralympijské hry v Tokiu – byl odložen a každý para sportovec musí plnit individuální přípravu dle možností. Prostřednictvím kampaně se snažíme ukázat, že handicapovaní sportovci mají silnou vůli a nevzdávají se. Převládá u nich touha znovu závodit a vyhrávat – jsou „připraveni zazářit“.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: komerční tisková zpráva

Bc. Tomáš Kubín byl položen dotaz

Proč EU nezačne u sebe?

Vám přijde v pořádku, že prosazuje zákaz spalovacích motorů, aktuálně chce, aby velké firmy používaly jen elektroauta, mimochodem otázkou je, co je podle EU velká firma?, ale to, že politici létají z Bruselu do Štrasburku, to EU nevadí? Neznečišťují letadla snad životní prostředí mnohem víc? A k čem...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Veřejný ochránce práv: Boj s bakterií legionela je nyní efektivnější

7:09 Veřejný ochránce práv: Boj s bakterií legionela je nyní efektivnější

Slabinu hygienických stanic v boji s legionelou odhalil ombudsman, když šetřil opakovaný výskyt této…