„Jsme připraveni zazářit!“ Nová mediální kampaň Českého paralympijského týmu

20.11.2020 11:04 | Zprávy

Hlavním cílem letošní kampaně je posílit povědomí o tuzemském paralympijském hnutí, stejně tak jako zapracovat do českého mediálního prostoru konkrétní úspěchy našich handicapovaných sportovců. První fáze kampaně bude probíhat do konce kalendářního roku 2020.

„Jsme připraveni zazářit!“ Nová mediální kampaň Českého paralympijského týmu
Foto: Český paralympijský tým
Popisek: Český paralympijský tým

Ústředním tématem a výchozí myšlenkou kampaně je upozornění veřejnosti na nečekanou závodní přestávku zapříčiněnou pandemií covid-19. Letošní vrchol sportovní sezony – Paralympijské hry v Tokiu – byl odložen a každý para sportovec musí plnit individuální přípravu dle možností. Prostřednictvím kampaně se snažíme ukázat, že handicapovaní sportovci mají silnou vůli a nevzdávají se. Převládá u nich touha znovu závodit a vyhrávat – jsou „připraveni zazářit“.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: komerční tisková zpráva

Mgr. Renáta Zajíčková byl položen dotaz

Minulost a přítomnost

Proč vám tak vadí minulost Turka a třeba u prezidenta ne? A proč všichni z pětikoalice tvrdíte, že Babišovi jde jen o jeho nevydání. Když nebude stíhán teď, tak může být přeci stíhán pak nebo ne? A není taky dost zásadní chybou a problémem zároveň, že vlastně už jeho kauzy nebyly dořešeny dávno? Čas...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: 13. plat letos vyplatí 41,9 % firem, nejštědřejší budou střední a velké

13:21 Hospodářská komora: 13. plat letos vyplatí 41,9 % firem, nejštědřejší budou střední a velké

Téměř 42 % firem letos svým zaměstnancům vyplatí 13. plat nebo mimořádnou odměnu v obdobné výši.