„Jsme připraveni zazářit!“ Nová mediální kampaň Českého paralympijského týmu

20.11.2020 11:04 | Zprávy

Hlavním cílem letošní kampaně je posílit povědomí o tuzemském paralympijském hnutí, stejně tak jako zapracovat do českého mediálního prostoru konkrétní úspěchy našich handicapovaných sportovců. První fáze kampaně bude probíhat do konce kalendářního roku 2020.

„Jsme připraveni zazářit!“ Nová mediální kampaň Českého paralympijského týmu
Foto: Český paralympijský tým
Popisek: Český paralympijský tým

Ústředním tématem a výchozí myšlenkou kampaně je upozornění veřejnosti na nečekanou závodní přestávku zapříčiněnou pandemií covid-19. Letošní vrchol sportovní sezony – Paralympijské hry v Tokiu – byl odložen a každý para sportovec musí plnit individuální přípravu dle možností. Prostřednictvím kampaně se snažíme ukázat, že handicapovaní sportovci mají silnou vůli a nevzdávají se. Převládá u nich touha znovu závodit a vyhrávat – jsou „připraveni zazářit“.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Marek Benda byl položen dotaz

To, že některá média budete ignorovat řeší podle vás co?

Neměli byste se chovat spíš přesně obráceně a komunikovat a vysvětlovat vaše počínání a rozhodnutí? Protože nejen já jim mnohdy absolutně nerozumím. A když koukám, tak vy třeba nereagujete ani s těmi, co se vás zde na něco slušně ptají. Se pak nedivte, že dáme hlas někomu, kdo se s námi bavit hodlá....

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

O svátcích Úřad vlády otevře běžně nepřístupné paláce

7:23 O svátcích Úřad vlády otevře běžně nepřístupné paláce

Úřad vlády pokračuje v tradici dnů otevřených dveří jeho historických budov o červencových svátcích.