„Organizace soutěží je součástí naší marketingové strategie. Pro udržení kontaktu se zákazníky, zvyšování loajality a zpestření komunikace se nám tato strategie osvědčuje. Drobné soutěže probíhají na našem facebooku téměř denně, soutěže o hodnotnější ceny jsou vázány na sezónnost,“ vysvětluje tisková mluvčí společnost DATART Jana Choroušová.
Soutěže „Milionové Vánoce“ se může zúčastnit každý, kdo si koupí v DATARTu produkt/y v min. hodnotě 3 000 Kč v libovolném období v rozmezí od 3.listopadu do 14.prosince a zároveň odpoví na soutěžní otázku: Jaká je v pořadí 24. nejvyšší nominální hodnota zaplacené účtenky v Kč, vydané v příslušném hracím období v kamenných prodejnách DATART?“ Odpověď je nutné zaslat formou sms na speciální soutěžní číslo.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva