„Nastuduj si #světovéČesko“ vyzývá kampaň od CzechTourism na Slovensku

08.11.2020 13:29

Udržet Česko v povědomí široké slovenské veřejnosti jako atraktivní turistickou destinaci pro zimní dovolenou nebo výlet má za cíl právě probíhající marketingová kampaň agentury CzechTourism na Slovensku.

„Nastuduj si #světovéČesko“ vyzývá kampaň od CzechTourism na Slovensku
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism
reklama

Atraktivní vizuály lákají v online prostoru, lifestylových magazínech, celostátní televizi RTVS, ale i na příměstských autobusech a na mezinárodním letišti v Bratislavě k návštěvě cestovatelského portálu www.kudyznudy.cz. V době, kdy není možné cestovat si zde svůj příští výlet nebo dovolenou v Česku mohou cestovatelé ze Slovenska alespoň naplánovat.

„Napříč kontinenty prožíváme nyní nelehkou dobu, ale i v ní si myslím, že je důležité, abychom nerezignovali na normální život. Dnes sice cestovat nemůžeme, ale můžeme si jej alespoň plánovat. Prioritou kampaně, je udržet Česko jako destinaci v povědomí co nejširší veřejnosti na Slovensku,“ vysvětluje Nora Gill, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism Slovensko a pokračuje: „Jen spotová kampaň v celostátní veřejnoprávní televizi bude mít během listopadu téměř šestnáct miliónu shlédnutí.“

Vizuál Strahovské knihovny, který láká k návštěvě portálu Kudy z nudy s výzvou „Nastuduj si #světovéČesko“ uvidí slovenští cestovatelé v lifestylových magazínech, na autobusech v Banskobystrickém a Prešovském kraji, na vozidlech Student Agency a od prosince také v příletové hale letiště M. R. Štefánika v Bratislavě. Nejviditelnější část kampaně běží pak od začátku listopadu do konce prosince ve veřejnoprávní televizi RTVS, kde jsou vysílány krátké spoty v nejsledovanějším večerním čase po hlavních zprávách. Listopadové spoty lákají na zimní radovánky do českých hor, prosincové budou mít již vánoční tematiku. „Věřím, že hned jak to půjde, slovenští návštěvníci se do České republiky vrátí. Jen vloni přijelo do Česka téměř sedm set padesát tisíc návštěvníků, což je v porovnání s počty návštěvníků z ostatních zemí řadí na druhé místo. Více návštěvníků do Česka přijede už jen z Německa,“ dodává Nora Gill.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: Tisková zpráva
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Středočeské inovační centrum: Kreativní vouchery pro výzkumné organizace zlepší publicitu i spolupráci s průmyslem

21:20 Středočeské inovační centrum: Kreativní vouchery pro výzkumné organizace zlepší publicitu i spolupráci s průmyslem

Fyzikální ústav AV ČR, Národní ústav duševního zdraví a České vysoké učení technické. První tři úspě…