„V průzkumu jsme sledovali i znalosti společenské odpovědnosti firem neboli CSR a i zde jsme u vysokoškoláků zjistili velké mezery. Pouze 23 % českých studentů dokáže definovat pojem CSR. Alarmující výsledky nás utvrdily v tom, že je důležité edukovat veřejnost, především mladé rozvíjející lidi, o důležitosti těchto oblastí,“ komentuje Veronika Kúšiková, manažerka korporátní komunikace společnosti Unilever.
Oproti tomu slovenští studenti (62 %) podle vlastního vyjádření pojem CSR znají, ale konkrétní vysvětlení zná již méně než 1/5 z nich. I přesto jsou studenti z obou zemí přesvědčeni, že se firmám angažovanost v udržitelném rozvoji vyplatí. Podle průzkumu u respondentů zvyšuje společenská odpovědnost firem renomé společnosti a zájem pro takovou společnost pracovat. Není to ovšem důvod k upřednostnění výrobků těchto firem od ostatních.
„Udržitelný rozvoj a CSR řeší dnes již velká část populace. Samozřejmě ani my nejsme výjimkou. Tato problematika je pro nás klíčový pilíř strategie a proto dlouhodobě vyvíjíme takové aktivity a projekty, kterými přispějeme ke „zlepšení světa“. Kromě našeho dlouhodobého závazku v rámci udržitelného rozvoje jsme v říjnu spustili soutěž pro vysokoškoláky, do které se uchazeči mohou zapojit se svými nápady a zároveň se díky komunikaci s tzv. mentory – odborníky vzdělávat.“ říká Florin Trandafirescu, Managing Director Czech Republic, Slovakia.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva