Aastra uvádí novou verzi řešení kontaktního centra Aastra Solidus eCare 8.2

10.06.2013 15:04 | Zprávy

Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací a vedoucí dodavatel na českém trhu v posledních 2 letech*, představila řešení Aastra Solidus eCare ve verzi 8.2. Nejnovější verze plně integrovaného řešení multimediálního kontaktního centra poskytuje rozšířenou funkcionalitu kampaní a umožňuje rychleji reagovat na požadavky zákazníků.

Aastra uvádí novou verzi řešení kontaktního centra Aastra Solidus eCare 8.2
Foto: Aastra
Popisek: Aastra

Solidus eCare verze 8.2 obsahuje škálu nových funkcí, které firmám umožňují zvyšovat produktivitu a agentům kontaktních center pomáhají pracovat efektivněji.

Například funkce zpětného volání umožňuje redukovat obvyklé čekání ve frontě volajících a výrazně zvyšuje spokojenost zákazníků, když jim dovoluje vyžádat si hovor v pro ně vyhovujícím čase a zároveň zaručí, že každý z volajících bude obsloužen.

V nejnovější verzi má tak volající namísto čekání ve frontě hovorů možnost přepnout na službu zpětného volání. V okamžiku, kdy je agent centra k dispozici, Solidus eCare automaticky zákazníkovi zavolá a to při zachování pořadí ve frontě. Díky multimediálním funkcionalitám Solidus eCare může být zpětné volání vyžádáno také prostřednictvím SMS zprávy nebo webové stránky. Potencionální zákazníci takto velmi snadno obdrží požadované informace.

Profitabilnější a produktivnější kontaktní centrum

Aby podniky dokázaly vytěžit co nejvíce ze svých existujících zdrojů, mohou využívat své kontaktní centrum pro kampaně, jako je generování příležitostí, realizace telefonních kampaní ke zvýšení prodeje nebo informační kampaně.

Prostřednictvím nové funkce “Progresive Campaigns” nabízí Solidus eCare automatické volání zákazníkům. Jakmile je uskutečněno spojení se zákazníkem, zajistí Solidus eCare dostupného agenta a uskuteční hovor. Agentům díky tomu šetří čas, který mají k dispozici a který mohou co nejlépe využít pro lepší obsluhu existujících a potencionálních zákazníků. Organizacím tato funkce umožňuje generovat dodatečné prodejní příležitosti se stejnými zdroji.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva