Acema Credit: Billboardy s pravopisnou chybou startují kampaň za pozorné čtení úvěrových smluv

11.06.2014 14:58

„Otočili se k Vám banky zády? Nezoufejte!“ hlásá Zdeněk Srstka na několika nových billboardech společnosti ACEMA Credit, nejvýznamnějšího českého poskytovatele nebankovních úvěrů.

Acema Credit: Billboardy s pravopisnou chybou startují kampaň za pozorné čtení úvěrových smluv
Foto: Acema
Popisek: Acema

Textař ani kreativní ředitel však o práci nepřišli, naopak dostali pochvalu za nápaditý start kampaně, která apeluje na pozorné čtení úvěrových a jiných finančních smluv. Akce je koncipována jako soutěž pro vnímavé kolemjdoucí. Pravopisnou chybu totiž obsahuje pouze malé množství billboardů, zbytek je v pořádku. Kdo objeví nejvíce chybných exemplářů, může vyhrát televizi, bazén či fotbalový míč.     

          

„Uspěchaná doba a neseriózní jednání finančních institucí bohužel vedou k tomu, že lidé se podepisují prakticky pod cokoliv. Až příliš důvěřují prodejcům, nečtou smlouvy a potom se nestačí divit. Proto jsme se rozhodli, že na problém upozorníme formou soutěže. Záměrně jsme přitom zvolili to nejzákeřnější prostředí: billboardy, kterých je všude záplava a které už dnes lidé sledují jen velmi povrchně. Odhalit chybu ve shodě přísudku s podmětem může být stejně snadné jako odhalit to, že vás někdo ‚bere na hůl‘. Stačí pozorně číst,“ říká Petr Šíma, marketingový ředitel ACEMA Credit.

Soutěž s názvem Najdi chybu a vyhraj! probíhá po celé Praze do konce června. Lidé mohou zasílat své úlovky prostřednictvím facebookové stránky www.facebook.com/AcemaCredit. Vždy stačí na zeď či do zprávy vložit fotografii nebo adresu. Na vítěze čekají TV 50“ Panasonic, Marimex Bazén Tampa a oficiální míč MS ve fotbale 2014. Cílem kampaně je upozornit občany na stále častější zneužívání principu „co je psáno, to je dáno“ a přimět je k pozornému čtení smluv.

„Pověstní ‚kostlivci‘ se schovávají nejčastěji v poznámkách napsaných dostatečně malým písmem.  Zejména starší lidé pak prakticky nemají šanci odhalit, že na ně někdo něco zkouší. Repertoár je velice pestrý: mimořádné poplatky, sleva platná pouze při splnění tvrdých podmínek či nemravná výše pokuty za odstoupení od smlouvy. Naše smlouvy nic takového neobsahují, s klienty jednáme férově a narovinu. Ostatně také proto si můžeme dovolit spustit tuto kampaň,“ říká Petr Šíma. 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Fine Gusto Nature: Sušené maso z Česka putuje do několika armád Evropy, ale i na Ukrajinu

11:11 Fine Gusto Nature: Sušené maso z Česka putuje do několika armád Evropy, ale i na Ukrajinu

Český výrobce sušeného masa Fine Gusto Nature je jedním z největších producentů sušeného masa ve stř…