Acema Credit: Billboardy s pravopisnou chybou startují kampaň za pozorné čtení úvěrových smluv

11.06.2014 14:58 | Zprávy

„Otočili se k Vám banky zády? Nezoufejte!“ hlásá Zdeněk Srstka na několika nových billboardech společnosti ACEMA Credit, nejvýznamnějšího českého poskytovatele nebankovních úvěrů.

Acema Credit: Billboardy s pravopisnou chybou startují kampaň za pozorné čtení úvěrových smluv
Foto: Acema
Popisek: Acema

Textař ani kreativní ředitel však o práci nepřišli, naopak dostali pochvalu za nápaditý start kampaně, která apeluje na pozorné čtení úvěrových a jiných finančních smluv. Akce je koncipována jako soutěž pro vnímavé kolemjdoucí. Pravopisnou chybu totiž obsahuje pouze malé množství billboardů, zbytek je v pořádku. Kdo objeví nejvíce chybných exemplářů, může vyhrát televizi, bazén či fotbalový míč.     

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Eva Decroix, MBA byl položen dotaz

Soudnictví

Podle vás si soudnictví udržuje vysokou úroveň efektivity. Podle vás je tedy efektivní řešení soudních kauz a sporů fakt, že se vlečou mnohdy i desítky let? A obzvlášť zajímavé je, jak dlouho pak trvá rozhodování soudů v případě politických kauz. Co třeba taková kauza dozimetr? Vždyť na to, jak se t...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Při výluce části metra B České dráhy posílí vlakovou dopravu

22:03 Při výluce části metra B České dráhy posílí vlakovou dopravu

Třetí a čtvrtý srpnový víkend bude v Praze přerušen provoz linky metra B v úseku mezi Florencí a Vys…