Agentura CzechTourism představila strategii na roky 2021-2025

25.11.2020 15:53 | Zprávy

Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism dnes formou virtuálního televizního studia představila Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika pro následující pětileté období. Prioritou strategie je digitalizace a efektivní marketingová podpora regionů a podnikatelů.

Agentura CzechTourism představila strategii na roky 2021-2025
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Mezi další priority patří transparentnost a řízení destinační značky Česká republika. „Česká republika patřila dlouhodobě mezi nejbezpečnější země, ale pandemie COVID-19 s touto jistotou výrazně zahýbala. Musíme ověřit, jak se naše pozice změnila a připravit takové marketingové aktivity, které opět dostanou Česko mezi nejoblíbenější destinace u zahraničních turistů,“ komentuje novou strategii Jan Herget ředitel agentury CzechTourism.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Podvýbor pro duševní zdraví

Jak nějaký podvýbor pomůže zlepšit situaci? Není hlavní problém v tom, že chybí peníze třeba na psychology? A jak si vysvětlujete, že psychických problémů nejen u dětí narůstá, a jak se díváte na problém šikany, která je čím dál častější a surovější- otřesnější?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

44. týden na Energetické burze ČMKB

9:32 44. týden na Energetické burze ČMKB

Ve 44. týdnu byly uzavřeny kontrakty na dodávku 3 tisíc MWh zemního plynu pro konečné odběratele v h…