„Portálová linka denně zvládne až dvacet automobilů, tlaková linka má kapacitu až 150 těžkých vozidel za měsíc,“ prozradil kapitán Jaromír Tomiczek z oddělení logistiky vyškovské akademie.
Zatímco první jmenovaná je obdobná těm, které můžeme běžně vídat na čerpacích stanicích a sloužit bude pro mytí osobních vozidel, autobusů, ale i větších armádních nákladních vozidel, jako je například Tatra, tlaková linka je zcela výjimečná.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
Záněty dásní se vyskytují často a většinou probíhají bezproblémově. Jakmile ovšem zánět přejde na ji…