Asociace cestovních kanceláří ČR hlásí, že se turistická sezóna úspěšně rozbíhá

01.06.2021 22:33 | Zprávy

Asociace cestovních kanceláří České republiky i oficiální státní informační zdroje mají zcela jiná čísla, než jak pro server seznamzpravy.cz uvedl Jiří Jelínek ze skupiny DER Touristik EE, pod kterou patří i Exim Tours a Fischer.

Asociace cestovních kanceláří ČR hlásí, že se turistická sezóna úspěšně rozbíhá
Foto: ackcr.cz
Popisek: Asociace cestovních kanceláří ČR - logo

„Naše organizace sdružuje od těch nejmenších až po největší cestovní kanceláře. V žádném případě se nedomníváme, že aktuální situace na trhu, kdy se v celém světě postupně rozvolňuje, masivně očkuje a začíná cestovat, měla mít za následek úpadek několika set českých cestovních kanceláří.“ uvádí Ladislav Havel, předseda představenstva Asociace cestovních kanceláří České republiky a doplňuje: „Myslím, že autor výroku čerpal z nesprávných zdrojů, protože uvádí, že zkrachovalo více než 200 subjektů, ale to není aktuálně reálná situace. V letošním roce k dnešnímu datu zkrachovaly pouze 4 cestovní kanceláře, což není vyšší číslo než v letech před pandemií.“

V roce 2020 bylo na trhu aktivních 825 cestovních kanceláří. V souvislosti s pandemií covidu a restrikcím v cestování, které pandemie přinesla, je jich nyní aktivních 637. Část cestovních kanceláří však v době, kdy nebylo možné cestovat, svoji koncesi pozastavila a funguje třeba jako cestovní agentura.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Podle vás je společnost rozdělena

Kdo za to ale podle vás může? Nemyslíte, že jste to způsobili hlavně vy politici?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Navyšováním nájemného v nebytových prostorách na tržní úroveň

16:26 MHMP: Navyšováním nájemného v nebytových prostorách na tržní úroveň

Strategie hlavního města navyšovat nájmy v lukrativních městských nebytových prostorách na tržní úro…