Audit vzdělávacího systému: Důsledná podpora společného vzdělávání ve školách je priorita číslo jedna

10.01.2017 7:35 | Zprávy

Audit vzdělávacího systému v ČR definoval klíčová témata vzdělávání v ČR, na která by se měla zaměřit pozornost při řízení a rozvoji systému. P

Audit vzdělávacího systému: Důsledná podpora společného vzdělávání ve školách je priorita číslo jedna
Foto: Hans Štembera
Popisek: Studenti, ilustrační foto

EDUin, s přispěním nezávislých odborníků v oblasti vzdělávací politiky a poradenské společnosti Pwc, připravil další vydání analýzy věnující se stavu a vývoji vzdělávacího systému. Audit identifikuje klíčová témata českého vzdělávání současnosti a blízké budoucnosti. Na prvním místě stojí systémová reforma v podobě vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžných školách. S účinností od 1. 9. 2016 platí, že školy a poradenská zařízení mají primárně hledat způsob, jak tyto potřeby naplnit. Vzdělávání ve speciální škole je až poslední instancí. Vzhledem k naladění veřejnosti, velké části učitelů a nejednoznačným signálům o připravenosti reformy ze strany MŠMT hrozí reálné riziko promarněné  příležitosti a prohloubení deziluze v českém školství.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Naše členství v EU

Jak se to, že chcete zůstat v EU slučuje s tím, že chcete kandidovat s komunisty, kteří jsou proti? A jak se stavíte k přijetí Eura?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa jeskyní: Jaký byl příběh Mlady, Kromaňonky z Mladečských jeskyní?

22:03 Správa jeskyní: Jaký byl příběh Mlady, Kromaňonky z Mladečských jeskyní?

Na loňské hlasování o jménu pro 31 tisíc let starou dívku z Mladečských jeskyní u Litovle navazuje n…