Školení je rozděleno do dvou stupňů. Teoretická část se zaměřuje na zásady defenzivní jízdy, rozborům dopravních nehod a hraničních situací při řízení vozidel ZZS za použití zvláštního zvukového a světelného výstražného zařízení.
Součástí je také workshop s psychologem Centra dopravního výzkumu, pozornost je věnována legislativě. Na speciálním otočném simulátoru všichni účastníci mohou zažít převrácení vozidla při nehodě. Hlavním přínosem je pocitový vjem řidiče o bezpodmínečné nutnosti připoutání se za jakékoliv situace a zajištění předmětů v interiéru vozidla. Teoretická příprava je zakončena testem znalostí z probraných témat. Praktická část zahrnuje monitorovanou jízdu sanitním vozem v běžném silničním provozu a kurz zvládání krizových situací na polygonech sdružených v Asociaci center pro zdokonalovací výcvik řidičů Autoklubu ČR. Speciální monitoring jízdy v provozu přesně analyzuje způsob řízení a poukazuje na přínos defenzivního stylu oproti agresivitě za volantem.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
bezpečnost , školení , záchranka , ZZS , TZ , Autoklub ČR
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
ČEZ letos zprovoznil už 74 nových stanic, v síti jich je momentálně celkem 916. Výstavbu táhnou ultr…
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života