Bohemia Energy startuje novou komunikační kampaň

25.08.2014 10:55

Největší alternativní dodavatel v České republice Bohemia Energy dnes spouští novou reklamní kampaň, jejímž cílem je podpořit vnímání značky u široké a odborné veřejnosti. Hlavním sdělením kampaně je: „Už více než 600 000 zákazníků změnilo dodavatele a šetří za elektřinu a plyn. Přidejte se i vy.“ Kampaň poběží prostřednictvím televize, rádia, tisku a on-line médií až do prosince letošního roku.

Bohemia Energy startuje novou komunikační kampaň
Foto: Bohemia Energy
Popisek: Bohemia Energy

„Kampaň jsme postavili na novém reklamním formátu, který bychom chtěli používat dlouhodobě. Kromě toho, že svým zákazníkům garantujeme výhodnější energie, jsme také chtěli v komunikaci zdůraznit naši odbornost na trhu s energiemi a kvalitní zákaznickou péči, která mimochodem byla oceněna nezávislým průzkumem jako jedna z nejkomplexnějších na českém energetickém trhu,“ říká jednatel Bohemia Energy Jiří Písařík.

Při vytváření nového konceptu byl akcentován především růst společnosti. „V současnosti má Bohemia Energy ve svém portfoliu více než 600 tisíc zákazníků, a to včetně zákazníků, kteří se rozhodli přejít od současného dodavatele k Bohemia Energy a nyní už jen čekají na vypršení smluvního závazku,“ vysvětluje Jiří Písařík.  

Kreativní stránku kampaně si vzala na starost reklamní agentura Hullabaloo, s níž společnost Bohemia Energy dlouhodobě a úspěšně spolupracuje. „Většina lidí jen nevěřícně kroutí hlavou, když jim řeknete, že Bohemia Energy má již 600 000 zákazníků a je jedním z největších poskytovatelů energií u nás. A přesně to má také komunikovat nová kampaň, kterou jsme pro Bohemia Energy připravili, a sice hravou, zábavnou, velkolepou formou. Slavný mezinárodní hit, stovky herců, několikadenní natáčení, rozsáhlá postprodukce. TV reklama, TV sponzorské vzkazy, rádiové spoty, tisková inzerce… Prostě velká kampaň velkého hráče. Spolupráce s Bohemia Energy je pro nás vždy radost. Doufám, že to, že někdo dělá vítr mezi molochy na energetickém trhu, potěší i koncové zákazníky,“ říká Jiří Pleskot, creative partner Hullabaloo.

Reklama se natáčela v Praze a Liberci. Hlavní linku spotu tvoří melodie světoznámého hitu Walking on Sunshine, na kterou byl vytvořen český text. Celý příběh zdůrazňuje jak rozrůstání firmy do dnešní velikosti, tak současné hodnoty a charakter značky, který představuje holčička provázející celým příběhem. Režie reklamního spotu se ujali Britové Monty Whitebloom a Andrew Delaney z Big TV, kteří za svou práci získali již řadu ocenění, které například zahrnují nejlepší video roku na MTV Awards s Lauryn Hill nebo také cenu Grammy za video se Sinéad O'Connor.

V televizi bude kampaň nasazena v hlavním vysílacím čase, a to primárně na TV NOVA a také na ČT 2 a ČT Sport a poběží ve třech vlnách od 25. srpna do 26. října.

Grafická podoba kampaně v printových titulech koresponduje s novou televizní reklamou, přičemž akcentuje cenovou výhodnost a růst společnosti Bohemia Energy. Printová kampaň poběží ve dvou vlnách od září do prosince v těchto titulech: Deník, Právo, Metro a E15. V ekonomicky zaměřených titulech – Hospodářské noviny, Euro a Ekonom – budou nasazeny testimonialy firemních zákazníků Bohemia Energy, jejichž cílem je posílit image společnosti v oblasti energetiky pro korporátní klientelu.

Součástí nové komunikační kampaně jsou také rádiové reklamní spoty, které poběží ve dvou vlnách od září do začátku listopadu v Rádiu Impuls, nejposlouchanější celoplošné rozhlasové stanici v Česku,  a na regionálních stanicích s nejvyšší denní poslechovostí, jako je například Rádio Blaník, City, Černá Hora, Expres, Fajn North Music.

Z internetových médií byly jako stěžejní pro podzimní kampaň Bohemia Energy vybrány zpravodajské servery iDNES.cz a TN.cz, kde bude zveřejněna série PR článků na téma Úspory na energiích (zejména TN.cz) a zřízena Poradna odborníka Bohemia Energy (iDNES.cz). Součástí internetové kampaně jsou i reklamní bannery, které vizuálně navazují na reklamu v tištěných médiích.  

V rámci podzimní kampaně bylo pamatováno i na speciální projekty, jako je product placement na TV Nova v nejsledovanějším seriálu současnosti z lékařského prostředí Ordinace v růžové zahradě. Společnost Bohemia Energy bude také vystupovat jako sponzor pořadu Rady ptáka Loskutáka.

Videa s novou kampaní jsou dostupná na YouTube zde:

40 s - https://www.youtube.com/watch?v=yhjn9b-6h_k

O společnosti Bohemia Energy:

Bohemia Energy je v segmentu domácností a malých až středních firem největším alternativním dodavatelem elektřiny a plynu v České republice. Zákazníkům dodává elektřinu a plyn od samého začátku liberalizace energetického trhu – jako první alternativní dodavatel začala v roce 2006 nabízet elektřinu domácnostem, plyn pak posléze v roce 2008. Její tarif Garance patří dlouhodobě mezi nejlevnější tarify na trhu. Kromě výhodných cen energií nabízí svým zákazníkům i nejkomplexnější zákaznický servis. K 30. červnu 2014 evidovala celkem 514 286 zákazníků – z toho 322 373 zákazníkům dodávala elektřinu a 191 913 plyn. Společnost Bohemia Energy patří mezi sto největších českých firem – v roce 2013 se podle statistiky Finanční správy ČR umístila na 73. místě – a je součástí energetické skupiny Bohemia Energy, kterou kromě ní tvoří ještě společnosti Comfort Energy a Slovakia Energy.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

Sexuální násilí

Jak se v praxi bude dokazovat, jestli byl k souloži udělen souhlas či nikoliv? Nemám nic proti tomu, že jste změnili zákon, ale k čemu to v praxi bude? Co když jedna si budou strany v tom, zda byl udělen souhlas či nikoliv protiřečit?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa železnic: Potenciálně nebezpečných dřevin podél tratí ubývá

10:17 Správa železnic: Potenciálně nebezpečných dřevin podél tratí ubývá

Z blízkosti kolejí zmizelo v minulých měsících v přepočtu dalšího téměř půl milionu stromů. To je vý…