Touto marketingovou disciplínou se DORLAND zabývá již od svého vzniku. V současné době se však výrazně zvýšila poptávka po koncepčním marketingovém řešení obchodních problémů klientů i nově vznikajících start-upů. Proto se DORLAND rozhodl posílit svou činnost v této oblasti a sestavit samostatný tým.
Jak Business development funguje
Na počátku stojí buď obchodní záměr klienta, který si není zcela jist jeho uskutečnitelností a efektivitou, nebo pocit klienta, že stagnuje a potřeboval by se objevit nové cesty a příležitosti svého rozvoje. DORLAND pro něj připraví kompletní analýzu realizovatelnosti záměru, a to včetně ekonomické rozvahy a doby návratnosti investice. „Ukážeme klientům, jaká je pozice jejich produktů a služeb na trhu, zda je efektivní směr, kterým se ubírají, nebo jim doporučíme lepší a efektivnější řešení,“ říká Lucie Češpivová, CEO agentury DORLAND.
Oddělení Business development ocení jak ti, kteří se chystají zrealizovat zcela nový projekt, tak ti, kteří hledají nové cesty. „V rámci Startupů pomůžeme s analýzou projektu, posoudíme jeho životaschopnost a případně pomůžeme s hledáním vhodných investorů. Restart naopak nabízí hledání nových cest pro podnikání,“ doplňuje Lucie Češpivová.
www.dorland.cz
Agentura DORLAND, spol. s r.o., byla založena v roce 1991 jako jedna z prvních fullservisových agentur. Kromě dlouholetého působení na českém trhu patří DORLAND, spol. s r.o., mezi zakládající členy Asociace komunikačních agentur (AKA).
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva