ČEPRO varuje: Dávejte pozor na přeprodejce dezinfekce ANTI-COVID

07.04.2020 14:05 | Zprávy

Společnost ČEPRO chce upozornit zákazníky, kteří v maloobchodní síti mají zájem o koupi dezinfekce ANTI-COVID vydávanou pod logem Čepra, aby si důkladně zkontrolovali její původ. ČEPRO prodávalo či prodává dezinfekci pouze v originálních obalech 5 litrů, 25 litrů a 1000 litrů. U zboží v obalech jiného objemu vydávaných za naši dezinfekci nemůžeme zaručit její kvalitu.

ČEPRO varuje: Dávejte pozor na přeprodejce dezinfekce ANTI-COVID
Foto: red
Popisek: Čepro

Nedokážeme ovlivnit ani cenovou politiku těchto přeprodejců. V posledních dnech bohužel vnímáme podněty, že naše dezinfekce je přeprodávána či dále plněna do menších obalů a jde na trh pod naší značkou, a to často za ceny neodpovídající naší cenové politice. „Je smutné, když dezinfekci, kterou vnímáme primárně jako společensky prospěšnou aktivitu, která má pomoci státu a všem jeho občanům v aktuální situaci, někdo využívá k vlastnímu prospěchu a neetickému zisku,“ říká k situaci Jan Duspěva, generální ředitel Čepra.

ČEPRO v březnu 2020 během pouhých čtyř dnů připravilo výrobu vlastní dezinfekce ANTI-COVID dle standardu Světové zdravotní organizace. Zásobovat začalo primárně státní instituce a zdravotnická zařízení, nicméně v uplynulých dnech odstartoval prodej i firmám a OSVČ. Na začátku dezinfekci stáčelo do kanystrů 5l a 25l, nyní již používá pouze 1000l IBC kontejnery.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Podle vás je společnost rozdělena

Kdo za to ale podle vás může? Nemyslíte, že jste to způsobili hlavně vy politici?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Navyšováním nájemného v nebytových prostorách na tržní úroveň

16:26 MHMP: Navyšováním nájemného v nebytových prostorách na tržní úroveň

Strategie hlavního města navyšovat nájmy v lukrativních městských nebytových prostorách na tržní úro…