Z výtěžku charita koupí elektrický sporák do Centra denních služeb Oáza.
Velký zájem byl o vánoční výrobky – svíčky, věnečky, dárky s vánoční tématikou a látkové stromečky. Zaměstnanci i klienti charity si pro energetiky navíc připravili pestrou snídani zahrnující pestrý sortiment od koláčů a buchet až po pomazánky, z nichž nejvíc šla na odbyt škvarková. K dostání byl i punč a káva z Kavárny NADĚJNÁ - občasné mobilní kavárny klientů Charity Zábřeh.
„Bylo to velmi milé a přátelské setkání, které pro nás jako poskytovatele sociálních služeb nemá jinde obdobu. Kolegové se letos vrátili nadšení i z doplňující prohlídky zázemí operátorek, při níž pochopili jejich práci. Svěřili se, že kdyby nyní měli byť velký problém, s touto zkušeností by určitě byli shovívavější, protože lidé v call centru za problémy nemohou, ale naopak je pomáhají řešit,“ zhodnotil akce ředitel Charity Zábřeh Jiří Karger.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva