„Dosud jsme odstávky oznamovali dle energetického zákona patnáct dní předem způsobem v místě obvyklým, tedy například vylepováním plakátů či na našich webových stránkách. Věřím, že nový způsob nejen zkvalitní naše služby, ale také usnadní život všem našim klientům, ať již z řad domácností či podnikatelů,“ říká Radim Černý, člen představenstva ČEZ Distribuce.
Pro každé odběrné místo zvlášť lze sjednat jednu e-mailovou adresu pro oznamování plánované odstávky nebo jejího zrušení (storna) a jedno telefonní číslo pro oznamování předpokládané doby obnovení dodávky elektřiny po zjištěné poruše.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva