„Letošní ročník byl kvalitativně jednoznačně nejsilnější za 13 let, co soutěž pořádáme. Jsem přesvědčen, že se nám podařilo přispět ke zvyšující se kvalitě zákaznického servisu ve světě, a tím i ke zvýšení komfortu zákazníků,“ hodnotí prezident asociace Raj Wadhani.
Soutěže se letos účastnilo 1500 společností z 50 zemí světa.
Jde o úspěch všech našich zaměstnanců, kteří denně pracují na tom, aby byli naši zákazníci spokojeni a aby nám zůstali věrní,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Úspěch v této soutěži je pro nás dalším důkazem, že jdeme správným směrem. Z průzkumů zákaznické zkušenosti vyplývá, že náš servis hodnotí letos 79 procent zákazníků známkou jedna, chceme se ale dostat na ještě vyšší čísla.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva