Zákaznické centrum v plzeňské Guldenerově ulici je přitom již dvacátým v pořadím, které prošlo celkový redesignem. Zpřístupněno veřejnosti bylo na začátku května v návaznosti na uvolňování koronavirových opatření ze strany vlády.
Zatím stále ještě za zvýšených hygienických opatření se v Zákaznickém centru Plzeň věnuje klientům 14 konzultantů a k dispozici jim je i specialista na nekomoditní produkty. Architektonické a designové grafické řešení totiž nejsou jedinými zajímavostmi, které každého návštěvníka centra ihned upoutají. Patří mezi ně i možnost prohlédnout si různé technologie, které v rámci svých služeb Skupina ČEZ nabízí veřejnosti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva