Web ČEZ loni navštívilo 2,6 milionu unikátních uživatelů. Celková návštěvnost dvacítky webů Skupiny ČEZ v ČR i v zahraničí se v roce 2014 přiblížila hranici 10 milionů uživatelů.
Usínat na vavřínech a nezachytit nové trendy se nevyplácí! Posádka týmy on-line komunikace Skupiny ČEZ si je toho dobře vědoma a po půlročním úsilí s podporou výzkumů a dat o chování zákazníků hlásí redesign své vlajkové lodi – webu www.cez.cz. Výsledkem je srozumitelně prezentovaná a kdekoli dostupná nabídka produktů a služeb i servisních informací.
Nová podoba stránek je především reakcí na výrazné změny v konzumaci informací. „Lidé je potřebují přesně v okamžiku, kdy své záležitosti skutečně řeší. Proto vytrvale roste počet přístupů k našim webovým stránkám z mobilních telefonů a tabletů. Nová verze webu je zárukou, že klient na svém mobilním zařízení dostane stejné informace jako na stolním počítači,“ řekl Pavel Foršt, vedoucí skupiny on-line komunikace Skupiny ČEZ.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva