ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let

27.01.2021 7:34 | Zprávy

Nespokojených zákazníků o třetinu ubylo.

ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Firemní ombudsman ČEZ napíná své síly ve prospěch zákazníků již 11 let. Za tu dobu řešil přes 8000 podnětů a vyhověl zhruba každému desátému žadateli o přezkum. V posledních letech ale více než pochybení společností ČEZ hraje v počtu uznaných požadavků roli ombudsmanovo právo požádat o výjimku v přístupu v případě zákazníků v těžké životní situaci. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ověřování věku pro používání chatovacích aplikací

Dobrý den, EU chce zavést povinnost ověřování věku pro používání chatovacích aplikací na telefonech a počítačích v rámci Chat Control. Jakým způsobem potom budou rodiče komunikovat se svými dětmi? Nemyslíte, že už to EU trošku přehání? Díky za odpověď.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ředitelství silnic a dálnic otevřelo druhou část D35

7:33 Ředitelství silnic a dálnic otevřelo druhou část D35

Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) otevřelo 3,2 kilometru dlouhý úsek dálnice D35 Křelov – Slavonín I…