ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let

27.01.2021 7:34 | Zprávy

Nespokojených zákazníků o třetinu ubylo.

ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Firemní ombudsman ČEZ napíná své síly ve prospěch zákazníků již 11 let. Za tu dobu řešil přes 8000 podnětů a vyhověl zhruba každému desátému žadateli o přezkum. V posledních letech ale více než pochybení společností ČEZ hraje v počtu uznaných požadavků roli ombudsmanovo právo požádat o výjimku v přístupu v případě zákazníků v těžké životní situaci. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

RNDr. Luděk Niedermayer byl položen dotaz

Elektroauta

Jestli vás fakt zajímá, jakou mám zkušenost s elektroauty, tak já vám to řeknu. Žádnou, protože na takové auto nemám. Podle vašeho článku, ale vy ty auta střídáte pomalu jak ponožky. Dokážete se vžít do života většiny z nás, kteří prostě na nové auto nemají? A pokud koupí starší auto, což většina dě...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

CzechTourism: PAP se omluvila za dezinformaci o varování před cestami do Česka

7:14 CzechTourism: PAP se omluvila za dezinformaci o varování před cestami do Česka

Polská tisková agentura PAP se omluvila za chybné informace, že ministerstvo zahraničí mělo varovat …