ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let

27.01.2021 7:34 | Zprávy

Nespokojených zákazníků o třetinu ubylo.

ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Firemní ombudsman ČEZ napíná své síly ve prospěch zákazníků již 11 let. Za tu dobu řešil přes 8000 podnětů a vyhověl zhruba každému desátému žadateli o přezkum. V posledních letech ale více než pochybení společností ČEZ hraje v počtu uznaných požadavků roli ombudsmanovo právo požádat o výjimku v přístupu v případě zákazníků v těžké životní situaci. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Vít Rakušan byl položen dotaz

Výjimka z migračního paktu

Zajímalo by mě, jak dlouho bude pro nás platit ta výjimka? Kdo a na základě čeho rozhodne o jejím skončení? A znamená to, že je podmíněna tím, že budeme přijímat uprchlíky z Ukrajiny?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

České dráhy posílí i letos v předvánočním čase kapacity svých vlaků

19:15 České dráhy posílí i letos v předvánočním čase kapacity svých vlaků

I letos posílí České dráhy před svátky dálkové spoje na nejvytíženějších trasách.