ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let

27.01.2021 7:34 | Zprávy

Nespokojených zákazníků o třetinu ubylo.

ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Firemní ombudsman ČEZ napíná své síly ve prospěch zákazníků již 11 let. Za tu dobu řešil přes 8000 podnětů a vyhověl zhruba každému desátému žadateli o přezkum. V posledních letech ale více než pochybení společností ČEZ hraje v počtu uznaných požadavků roli ombudsmanovo právo požádat o výjimku v přístupu v případě zákazníků v těžké životní situaci. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Co vy na to?

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/zelenskyj-celi-skandalu-obraz-demokraticke-ukrajiny-se-rozpa/r~7e46311eb97c11f080bfac1f6b220ee8/ Neměli byste to řešit? Nebo je podle vás na místě to přehlížet a dál podporovat Ukrajinu, i když nedojde k nápravě? Neměl by také Zelensky skončit? To přeci není prvn...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Růst investic, pokračující transformace a stabilní provoz

19:26 ČEZ: Růst investic, pokračující transformace a stabilní provoz

Skupina ČEZ dosáhla za první tři čtvrtletí roku 2025 provozního zisku před odpisy (EBITDA) 103,2 mld…