ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let

27.01.2021 7:34 | Zprávy

Nespokojených zákazníků o třetinu ubylo.

ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Firemní ombudsman ČEZ napíná své síly ve prospěch zákazníků již 11 let. Za tu dobu řešil přes 8000 podnětů a vyhověl zhruba každému desátému žadateli o přezkum. V posledních letech ale více než pochybení společností ČEZ hraje v počtu uznaných požadavků roli ombudsmanovo právo požádat o výjimku v přístupu v případě zákazníků v těžké životní situaci. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Karel Haas byl položen dotaz

Chválíte ODS, jak jinak

Ale jak si teda vysvětlujete, že tu uspěla nová pravicová strana nebo to o sobě aspoň říká? Nemáte dojem, že ODS v posledních letech dost změnila svůj kurz, a že je třeba, aby se zas narovnal a ODS byla tou pravicovou stranou? Nebo podle vás děláte vše dobře a jste po pokračování toho, co a jak dělá...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český rozhlas: Startuje devátý ročník Ježíškových vnoučat

19:15 Český rozhlas: Startuje devátý ročník Ježíškových vnoučat

Startuje již devátý ročník projektu Ježíškova vnoučata Nadačního fondu Českého rozhlasu.