ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let

27.01.2021 7:34 | Zprávy

Nespokojených zákazníků o třetinu ubylo.

ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Firemní ombudsman ČEZ napíná své síly ve prospěch zákazníků již 11 let. Za tu dobu řešil přes 8000 podnětů a vyhověl zhruba každému desátému žadateli o přezkum. V posledních letech ale více než pochybení společností ČEZ hraje v počtu uznaných požadavků roli ombudsmanovo právo požádat o výjimku v přístupu v případě zákazníků v těžké životní situaci. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Vít Rakušan byl položen dotaz

Lídr opozice

To by chtěl být každý. Piráti o sobě dokonce tvrdí, že jsou tou jedinou opozicí. Co ale vlastně znamená, že byste tím lídrem opozice byl? A myslíte, že tomu odpovídá volební výsledek hnutí? Ještě by mě zajímalo, když si tak v opozici přehazujete ty ,,posty“ v čem se třeba STAN hodlá lišit od ostatní...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nadace ČEZ: V Elektrárně Ledvice se odehraje běh Po schodech pro dobrou věc

10:34 Nadace ČEZ: V Elektrárně Ledvice se odehraje běh Po schodech pro dobrou věc

Dějištěm zajímavého sportovního klání se tuto sobotu 13. prosince stane nejvyšší rozhledna v České r…