ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let

27.01.2021 7:34 | Zprávy

Nespokojených zákazníků o třetinu ubylo.

ČEZ: Ombudsman loni řešil nejméně podnětů za posledních osm let
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Firemní ombudsman ČEZ napíná své síly ve prospěch zákazníků již 11 let. Za tu dobu řešil přes 8000 podnětů a vyhověl zhruba každému desátému žadateli o přezkum. V posledních letech ale více než pochybení společností ČEZ hraje v počtu uznaných požadavků roli ombudsmanovo právo požádat o výjimku v přístupu v případě zákazníků v těžké životní situaci. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Libor Turek, Ph.D. byl položen dotaz

Proč jste nepodpořil zákon, který měl zajistit lepší dostupnost léků a lékáren?

Přijde mi, že se tu opět staví byznys nad zájmy lidí, a v tomto případě i nad zdraví. Nebo co podle vás bylo na zákoně špatného? A proč se u nás pořád nahrává jen těm velkým hráčům? Podívejte se, co to způsobilo třeba v obchodech, ale další příklad jsou třeba operátoři. Proč tu pořád není další, kte...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa jeskyní: Čtrnást jeskyní ČR cílí na rodiny s dětmi

22:03 Správa jeskyní: Čtrnást jeskyní ČR cílí na rodiny s dětmi

Jeskyně se připojují k turistickým objektům, které cílí na rodiny s dětmi a od prázdnin zavádí rodin…