Turistická známka je dřevěná plaketa o průměru 6 a tloušťce 1 centimetru, přičemž je na ní vypálen typický symbol navštíveného místa. V našem případě, jak také jinak, je na známce zvěčněna Elektrárna Ledvice, konkrétně Nový zdroj a jeho chladicí věž a také část staré elektrárny, v níž bude i nadále provozován výrobní blok s ekologickým fluidním kotlem. Společně s ní si pak mohou návštěvníci infocentra zakoupit i turistickou nálepku s podobným, ovšem fotografickým pohledem.
„Turistická známka je nejen suvenýrem z cest, ale hlavně potvrzením o dosažení turisticky atraktivního místa. Jinde si ji člověk nekoupí, než právě tam, kde se byl za nějakou zajímavostí podívat. Je proto pochopitelné, že jsme chtěli návštěvníkům elektráren a informačních center Skupiny ČEZ nabídnout i něco navíc, co by si mohli odvézt domů. Známku tak lze již například získat vedle Informačního centra Ledvice i v Informačním centru Hučák v Hradci Králové, které je zaměřené na obnovitelné zdroje, a v obou informačních centrech jaderných elektráren Temelín a Dukovany,“ dodává k tomu Hana Salajková, která v rámci interní komunikace a produkce metodicky řídí informační centra Skupiny ČEZ.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva