ČEZ rozšíří pomoc svým zákazníkům postiženým povodněmi

13.06.2013 16:44

Skupina ČEZ rozšíří pomoc pro svoje zákazníky postižené povodněmi. V případě zatopení obytných prostor či provozovny v rozmezí 10 – 50 cm bude povodní postiženým zákazníkům ČEZ Prodej odpuštěna 1 měsíční zálohová platba. Pokud došlo k zatopení nad 50 cm, budou zálohy za energie odpuštěny po dobu 3 měsíců. Úleva se týká odběratelů z nízkého napětí, tedy domácností či malých podnikatelů, a vztahuje se pouze na zatopení obytných prostor či provozovny. Nabídka pomoci je platná od 17. června 2013.

ČEZ rozšíří pomoc svým zákazníkům postiženým povodněmi
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

„Rozhodli jsme se včera avizovanou pomoc zákazníkům rozšířit. Po opadnutí vody se lidé postižení povodněmi budou soustředit na úklid a vysoušení svých obydlí. Díky energiím zdarma od ČEZ se občané nemusí obávat nákladnosti vysoušení,“ uvedl Daniel Beneš, generální ředitel ČEZ.

Pomoc ve formě elektřiny či plynu zdarma se týká odběratelů z nízkého napětí, tedy domácností a malých podnikatelů. Zažádat o tuto úlevu lze od 17. června 2013 v případě, že byly vytopeny obytné místnosti či provozovna, nikoliv sklep, garáž nebo kůlna. Těm zákazníkům ČEZ, v jejichž obytných místnostech nebo provozovně voda dosáhla do výše nad 10 cm, budou poskytnuty energie na 1 měsíc zdarma, a to formou odpuštění jedné zálohové platby. Při výšce vody v uvedených místnostech nad 50 cm se období, po které je možné získat energie od ČEZ zdarma, prodlužuje na 3 měsíce a bude řešeno opět formou odpuštění 3 zálohových plateb. Podrobné informace získají lidé na nepřetržité zákaznické lince Skupiny ČEZ 840 840 840, na ww.cez.cz nebo na zákaznických centrech Skupiny ČEZ.

Skupina ČEZ pomůže také povodněmi postiženým velkoodběratelům. Jejich obsluha probíhá individuálně a v podobném duchu bude poskytnuta také pomoc. Stačí tedy, když příslušný podnik kontaktuje svého obchodního zástupce ČEZ.

Jak bude dodávka elektřiny a plynu zdarma technicky realizována:

1. zákazník ČEZ Prodej postižený povodněmi má prokazatelně vytopené obytné části domu či provozovnu do výšky 10 cm a více (ne kůlna, garáž, sklep atd.),

2. zákazník kontaktuje zákaznickou linku ČEZ 840 840 840 nebo navštíví obchodní kancelář Skupiny ČEZ, vyplní formulář Potvrzení o poškození odběrného místa povodní, nechá ho potvrdit představitelem místní samosprávy a do 31. 7. 2013 ho doručí buď elektronicky na cez@cez.cz, nebo fyzicky ČEZ Zákaznickým službám,

3. zákazník bude následně o přiznání slevy informován díky novému předpisu záloh, ve kterém bude dle rozsahu škody sleva na energiích zohledněna a který mu bude na kontaktní adresu zaslán,

4. od této chvíle zákazník nehradí 1, respektive 3 měsíční zálohy,

5. Sleva bude promítnuta ve výši odpovídající jedno- či tříměsíční spotřebě elektřiny / plynu při periodickém zúčtování dotčeného odběrného místa zákazníka. 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: ČEZ

migrační pakt

Dobrý den, prý budete ve sněmovně jednat o migračním paktu. Znamená to, že jde ještě zvrátit jeho schválení nebo nějak zasáhnout do jeho znění? A můžete to udělat vy poslanci nebo to je záležitost jen Bruselu, kde podle toho, co jsem slyšela, ale pakt už prošel. Tak jak to s ním vlastně je? A ještě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

22:03 Česká pošta: Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

Počínaje prvním březnovým pondělím začala Česká pošta na vybraných poštách testovat inovované stejno…