ČEZ spustil aplikaci ČEZ ON-LINE pro chytré telefony

13.10.2014 15:41

Skupina ČEZ nabízí od 7. října možnost snadné obsluhy zákaznického účtu na chytrém telefonu. Služba ČEZ ON-LINE, kterou využívají zákazníci ČEZ na počítači, je nově ke stažení také jako mobilní aplikace.

ČEZ spustil aplikaci ČEZ ON-LINE pro chytré telefony
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Zákazníci ČEZ tak mají kdekoli a kdykoli přehled o odběru elektřiny nebo plynu a mají přístup k informacím o svých fakturách a platbách. Mobilní aplikace ČEZ ON-LINE je k dispozici zdarma pro operační systémy Google Android a iOS společnosti Apple. Necelý týden po spuštění eviduje ČEZ již přes 4000 stažení aplikace.

„Naši zákazníci si díky aplikaci ČEZ ON-LINE velmi rychle oblíbili spravovat svůj účet sami z pohodlí domova, proto jsme se rozhodli poskytovat tuto službu také prostřednictvím mobilní aplikace. Dosud se do webové verze ČEZ ON-LINE zaregistrovalo více než 530 tisíc zákazníků a předpokládáme, že s mobilní aplikací jejich počet ještě vzroste,“ uvedl Pavel Cyrani, ředitel divize obchod a strategie Skupiny ČEZ.

Kromě zobrazení zákaznického účtu je přes mobilní aplikaci ČEZ ON-LINE možné například měnit výši záloh nebo si nastavit a sledovat čerpání balíčků Mobilu od ČEZ. Aplikace také umožňuje simulaci výše spotřeby elektřiny a plynu a obsahuje veškeré důležité kontakty na zákaznickou obsluhu ČEZ.

Mobilní aplikace je jen jedním z mnoha opatření, které ČEZ zavedl v rámci zvyšování zákaznické spokojenosti, přičemž velká část těchto opatření se týká zlepšení rychlosti a dostupnosti služeb. Spolu s aplikací například zprovoznil na webu ČEZ platební bránu pro platbu služeb kartou. Od začátku letošního roku jsme postupně zavedli zhruba tři desítky opatření, která vyplynula z přání zákazníků,“ doplnil Pavel Cyrani. Z dalších novinek je pro zákazníky připraven Energetický rádce ČEZ, díky němuž snadno zjistí, jak s energiemi nakládat efektivněji. ČEZ přichází také se službou speciálního poradenství v oblasti energetické legislativy. Nově zákazníkům nabídne pomoc například při změně dodavatele, řešení dědictví nebo v případě insolvence. V plánu je také zavedení nových platebních nástrojů nebo informování zákazníků o plánovaných odstávkách.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: ČEZ

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

ÚZSVM pokračuje v péči o klášter v Havlíčkově Brodě

13:00 ÚZSVM pokračuje v péči o klášter v Havlíčkově Brodě

Pracoviště Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových v Havlíčkově Brodě dlouhodobě zajišťuje…