Právě pro ně proto ČEZ Prodej od března spustil zákaznickou linku s textovým přepisem hovoru. Do jednodušší a srozumitelnější komunikace se zákazníky zapojil také handicapované.
Přestože stále více klientů ČEZ využívá při řešení svých požadavků on-line nástroje, řada lidí stále preferuje telefonní nebo osobní kontakt. Pandemie covid a omezení volného pohybu ale zamíchala kartami i v této oblasti. Ačkoliv jsou zákaznická centra ČEZ otevřená, významně stoupnul počet telefonních hovorů. Konkrétně v těchto týdnech míří na zákaznickou linku ČEZ Prodej o 30 % více hovorů, než je obvyklé.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva