ČEZ spustil telefonní linku pro zákazníky s poruchou sluchu

13.04.2021 13:30 | Zprávy

Nastavení záloh za energie nebo zadání samoodečtu lze po telefonu zvládnout během pár minut. Pro osoby se sluchovým postižením nebo pro hůře slyšící seniory je to ale často obtížný nebo dokonce úplně nemožný úkon.

ČEZ spustil telefonní linku pro zákazníky s poruchou sluchu
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Právě pro ně proto ČEZ Prodej od března spustil zákaznickou linku s textovým přepisem hovoru. Do jednodušší a srozumitelnější komunikace se zákazníky zapojil také handicapované.

Přestože stále více klientů ČEZ využívá při řešení svých požadavků on-line nástroje, řada lidí stále preferuje telefonní nebo osobní kontakt. Pandemie covid a omezení volného pohybu ale zamíchala kartami i v této oblasti. Ačkoliv jsou zákaznická centra ČEZ otevřená, významně stoupnul počet telefonních hovorů. Konkrétně v těchto týdnech míří na zákaznickou linku ČEZ Prodej o 30 % více hovorů, než je obvyklé.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Jak přesně plánujete řešit financování ubytovaní v domovech pro seniory?

Je nebo není pravda, že by si to museli hradit ze svého i třeba za cenu toho, že by museli rozprodat svůj majetek? A pokud ano, co by se stalo, kdyby třeba svůj byt či dům darovali někomu v rodině, což je podle mě správné a dost to řeší i problém s bydlením? Nevytloukáte klín klínem?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Studenti tří jihočeských škol poměřili síly v soutěži Boj o vlajku

19:28 ČEZ: Studenti tří jihočeských škol poměřili síly v soutěži Boj o vlajku

Vyšetřit kybernetický útok a získat vlajku. Takový úkol čekal na desetičlenné týmy studentů tří jiho…