ČEZ spustil telefonní linku pro zákazníky s poruchou sluchu

13.04.2021 13:30 | Zprávy

Nastavení záloh za energie nebo zadání samoodečtu lze po telefonu zvládnout během pár minut. Pro osoby se sluchovým postižením nebo pro hůře slyšící seniory je to ale často obtížný nebo dokonce úplně nemožný úkon.

ČEZ spustil telefonní linku pro zákazníky s poruchou sluchu
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Právě pro ně proto ČEZ Prodej od března spustil zákaznickou linku s textovým přepisem hovoru. Do jednodušší a srozumitelnější komunikace se zákazníky zapojil také handicapované.

Přestože stále více klientů ČEZ využívá při řešení svých požadavků on-line nástroje, řada lidí stále preferuje telefonní nebo osobní kontakt. Pandemie covid a omezení volného pohybu ale zamíchala kartami i v této oblasti. Ačkoliv jsou zákaznická centra ČEZ otevřená, významně stoupnul počet telefonních hovorů. Konkrétně v těchto týdnech míří na zákaznickou linku ČEZ Prodej o 30 % více hovorů, než je obvyklé.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Šedá ekonomika

Jak jste s šedou ekonomikou bojovali vy nebo to nepovažujete za něco, co je třeba řešit? A k tomu komplikování života podnikatelů, nemyslíte, že hlavně pro ty menší podnikatele byla dost rána pod pás, když jste jim zrovna Vy zvýšili odvody, a to dost drasticky? Podpoříte teď ANO, které je chce sníži...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ASO: První kolektivní smlouva vyššího stupně na rok 2026 byla podepsána

22:03 ASO: První kolektivní smlouva vyššího stupně na rok 2026 byla podepsána

Po nepříliš dlouhém, ale o to intenzivnějším vyjednávání byla d19. prosince 2025 podepsána kolektivn…