Hlavním cílem zavedení bezkontaktních karet je postupné snižování výběrů hotovosti z bankomatů a podpora častějšího placení u obchodníků. „Dnes můžeme říci, že zavedením bezkontaktních karet jsme již splnili jeden z vytyčených cílů, a to zvýšení komfortu při placení platební kartou. Poměr mezi bezkontaktními a kontaktními transakcemi se už v září vyrovnal, což znamená, že bezkontaktní platby jsou již standardním způsobem placení za zboží či službu,“ říká Peter Demjanovič, ředitel útvaru Karty ČSOB a Ery. Klienti si začínají zvykat na bezkontaktní platby a nacházejí v nich zálibu především při placení drobnějších nákupů. Do částky 500 Kč stačí pouze „pípnout“, tedy jednoduše přiložit kartu na terminál, a platba se provede bez zadání PIN kódu. Transakce vyšší hodnoty se vždy potvrzují PINem.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČSOB