ČSOB zavádí pro své klienty pozici ombudsmana

06.10.2013 14:21 | Zprávy

Československá obchodní banka, a.s. v rámci svého proklientského přístupu a zlepšování služeb spojila stávající dva útvary řešící reklamace do jednoho útvaru s názvem Péče o klienta. Součástí těchto změn je také rozšíření působnosti stávajícího ombudsmana Ery a Poštovní spořitelny Martina Kováře na celou oblast služeb pro soukromou i firemní klientelu ČSOB.

ČSOB zavádí pro své klienty pozici ombudsmana
Foto: Archiv
Popisek: ČSOB - logo

„Naší dlouhodobou snahou je vytvářet a udržovat vyvážený, partnerský vztah mezi klientem a bankou. Podobně jako v jiných institucích, i v bance si může klient stěžovat a je dobré mu naslouchat. Mým posláním je vyhledávat a nalézat oboustranně přijatelná řešení problémů při respektování individualit klientů a našich podmínek,“ říká Martin Kovář, ředitel útvaru Rozvoj péče o klienta a Ombudsman ČSOB. „Mým cílem je také nacházet oblasti ke zlepšení a iniciovat změny,“ dodává Martin Kovář.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: ČSOB

Mgr. et Mgr. Jakub Michálek byl položen dotaz

Zajímalo by mě, s kým byste případně šli do koalice?

Protože teď všechny vaše koaliční partnery dost ostře kritizujte. Hlavně STAN a ODS. Zajímá mě, zda jsou pro vás přijatelní jako koaliční partneři? Protože jestli ne, tak s kým jiným byste do koalice šli? Nebo jste usoudili, že bude jen opoziční stranou, jako třeba SPD, které to evidentně vyhovuje?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Národní zemědělské muzeum v Čáslavi zve na noční jízdu na traktorech

7:23 Národní zemědělské muzeum v Čáslavi zve na noční jízdu na traktorech

Muzejní noc v NZM nabídne v sobotu 20. září od 18 do 22 hodin jedinečnou atmosféru a noční dobrodruž…