ČSOB zavádí pro své klienty pozici ombudsmana

06.10.2013 14:21

Československá obchodní banka, a.s. v rámci svého proklientského přístupu a zlepšování služeb spojila stávající dva útvary řešící reklamace do jednoho útvaru s názvem Péče o klienta. Součástí těchto změn je také rozšíření působnosti stávajícího ombudsmana Ery a Poštovní spořitelny Martina Kováře na celou oblast služeb pro soukromou i firemní klientelu ČSOB.

ČSOB zavádí pro své klienty pozici ombudsmana
Foto: Archiv
Popisek: ČSOB - logo

„Naší dlouhodobou snahou je vytvářet a udržovat vyvážený, partnerský vztah mezi klientem a bankou. Podobně jako v jiných institucích, i v bance si může klient stěžovat a je dobré mu naslouchat. Mým posláním je vyhledávat a nalézat oboustranně přijatelná řešení problémů při respektování individualit klientů a našich podmínek,“ říká Martin Kovář, ředitel útvaru Rozvoj péče o klienta a Ombudsman ČSOB. „Mým cílem je také nacházet oblasti ke zlepšení a iniciovat změny,“ dodává Martin Kovář.

Martin Kovář absolvoval magisterské a doktorské studium na UK Praha, pracoval ve statutárních a konzultantských pozicích ve státní správě, privátní sféře a neziskovém sektoru, mj. MPSV, Úřad vlády, Český Telecom, ACOL, MOLSA, Nadace Charty 77, Nadace Telefonica. Ombudsmanem Era Poštovní spořitelny je od roku 2007. Martin Kovář je sportovec, úspěšně reprezentoval Českou republiku na čtyřech paralympijských hrách, ve volném čase se věnuje rodině a chytá ryby.

Útvary Péče o klienta mají za úkol nezávisle posoudit klientská odvolání proti výsledku či průběhu řešení stížnosti nebo reklamace. Také iniciují diskusi o námětech klientů na možná zlepšení bankovních služeb. Ombudsmana je možné kontaktovat prostřednictvím formuláře na webových stránkách, e-mailu nebo poštou na adresu centrály banky.

Skupina ČSOB je vedoucím hráčem na trhu finančních služeb v České republice. Skupina ČSOB je součástí mezinárodní bankopojišťovací Skupiny KBC, která aktivně působí v Belgii a v regionu střední a východní Evropy.

Kombinujíc sílu svých značek ČSOB (pro bankovnictví, pojištění, správu aktiv, penzijní fondy, leasing a factoring), Poštovní spořitelna (bankovnictví v síti pošt), Hypoteční banka (hypotéky) a ČMSS (financování bydlení), zaujímá Skupina ČSOB silné pozice ve všech segmentech českého finančního trhu. Skupina ČSOB staví na pevném a dlouhodobém partnerství s každým klientem, ať už v oblasti osobních a rodinných financí, ve financování malých a středních firem nebo v korporátním financování. Skupina ČSOB pečlivě naslouchá potřebám svých klientů a nabízí jim nikoliv produkty, ale nejvhodnější řešení.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: ČSOB

Mgr. Lucie Potůčková byl položen dotaz

Jak je to s tou výjimkou?

I kdybysme pro teď měli výjimku z migračního paktu. Na jak dlouho by platila? Jak dlouho předpokládáte, že tu budou uprchlíci z Ukrajiny? Co když se z nich po čase stanou občané ČR? A proč bysme měli mít výjimku zrovna my, když uprchlíci (ne třeba z Ukrajiny) jsou i v jiných státech, ale třeba Ukraj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP má svůj první průjezdný lakovací box pro vícečlánkové tramvaje

19:15 DPP má svůj první průjezdný lakovací box pro vícečlánkové tramvaje

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) v Opravně tramvají v Ústředních dílnách v Hostivaři uvedl do prov…