ČSOB zavádí pro své klienty pozici ombudsmana

06.10.2013 14:21 | Zprávy

Československá obchodní banka, a.s. v rámci svého proklientského přístupu a zlepšování služeb spojila stávající dva útvary řešící reklamace do jednoho útvaru s názvem Péče o klienta. Součástí těchto změn je také rozšíření působnosti stávajícího ombudsmana Ery a Poštovní spořitelny Martina Kováře na celou oblast služeb pro soukromou i firemní klientelu ČSOB.

ČSOB zavádí pro své klienty pozici ombudsmana
Foto: Archiv
Popisek: ČSOB - logo

„Naší dlouhodobou snahou je vytvářet a udržovat vyvážený, partnerský vztah mezi klientem a bankou. Podobně jako v jiných institucích, i v bance si může klient stěžovat a je dobré mu naslouchat. Mým posláním je vyhledávat a nalézat oboustranně přijatelná řešení problémů při respektování individualit klientů a našich podmínek,“ říká Martin Kovář, ředitel útvaru Rozvoj péče o klienta a Ombudsman ČSOB. „Mým cílem je také nacházet oblasti ke zlepšení a iniciovat změny,“ dodává Martin Kovář.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: ČSOB

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Já už těm slibům, že někdo pomůže rodinám nevěřím

A víte proč, protože vy politici pořád jen slibujete. A realita? Rodiny jsou na tom čím dál hůř. Jak to vysvětíte, když jsou údajně pro vás rodiny takovou prioritou? Tím vás myslím všechny politiky. Děkuji za odpověď. Božena

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

VZP: Za 5 let vzrostl počet předepsaných antibiotik o 800 tisíc balení

20:16 VZP: Za 5 let vzrostl počet předepsaných antibiotik o 800 tisíc balení

Antibiotika už skoro 100 let zachraňují životy. Pokud se ale užívají jinak než na doporučení lékaře,…