ČSOB zavádí pro své klienty pozici ombudsmana

06.10.2013 14:21 | Zprávy

Československá obchodní banka, a.s. v rámci svého proklientského přístupu a zlepšování služeb spojila stávající dva útvary řešící reklamace do jednoho útvaru s názvem Péče o klienta. Součástí těchto změn je také rozšíření působnosti stávajícího ombudsmana Ery a Poštovní spořitelny Martina Kováře na celou oblast služeb pro soukromou i firemní klientelu ČSOB.

ČSOB zavádí pro své klienty pozici ombudsmana
Foto: Archiv
Popisek: ČSOB - logo

„Naší dlouhodobou snahou je vytvářet a udržovat vyvážený, partnerský vztah mezi klientem a bankou. Podobně jako v jiných institucích, i v bance si může klient stěžovat a je dobré mu naslouchat. Mým posláním je vyhledávat a nalézat oboustranně přijatelná řešení problémů při respektování individualit klientů a našich podmínek,“ říká Martin Kovář, ředitel útvaru Rozvoj péče o klienta a Ombudsman ČSOB. „Mým cílem je také nacházet oblasti ke zlepšení a iniciovat změny,“ dodává Martin Kovář.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: ČSOB

Jaroslav Foldyna byl položen dotaz

Rusko a pan Foldyna

Pane Foldyno, Vy jste nikdy neslyšel, jak vznikla Velká Rus, Sovětský svaz, kdo si rozdělil Evropu nejdříve s Hitlerem než SSSR Hitler podrazil? SSSR nás v roce 1968 nenapadl? Rusko si nevynucuje poslušnost sousedů vojenským napadením? Máte vůbec nějaké vzdělání? Nevypadá to tak.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Moravskoslezský kraj: Stabilní obliba u turistů

22:31 Moravskoslezský kraj: Stabilní obliba u turistů

Návštěvnost Moravskoslezského kraje se v prvním čtvrtletí letošního roku drží na podobné úrovni jako…