ČSOB zavádí pro své klienty pozici ombudsmana

06.10.2013 14:21 | Zprávy

Československá obchodní banka, a.s. v rámci svého proklientského přístupu a zlepšování služeb spojila stávající dva útvary řešící reklamace do jednoho útvaru s názvem Péče o klienta. Součástí těchto změn je také rozšíření působnosti stávajícího ombudsmana Ery a Poštovní spořitelny Martina Kováře na celou oblast služeb pro soukromou i firemní klientelu ČSOB.

ČSOB zavádí pro své klienty pozici ombudsmana
Foto: Archiv
Popisek: ČSOB - logo

„Naší dlouhodobou snahou je vytvářet a udržovat vyvážený, partnerský vztah mezi klientem a bankou. Podobně jako v jiných institucích, i v bance si může klient stěžovat a je dobré mu naslouchat. Mým posláním je vyhledávat a nalézat oboustranně přijatelná řešení problémů při respektování individualit klientů a našich podmínek,“ říká Martin Kovář, ředitel útvaru Rozvoj péče o klienta a Ombudsman ČSOB. „Mým cílem je také nacházet oblasti ke zlepšení a iniciovat změny,“ dodává Martin Kovář.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: ČSOB

Kde chcete vzít na slibované navýšení platů o 10.000?

A proč jste platy nezvedaly více, když jste mohli? Ostatně vy sama jste byla ministryně. A nehrozí, že když se tak zvedne plat (ne že by se mi to nelíbilo, ale že pak dojde k masivnímu propouštění, protože firmy nebudou moci lidi zaplatit? A co by mě také zajímalo, jestli byste šly znovu do vlády s ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: V blízkosti elektrických zařízení buďte opatrní, varují energetici

11:45 ČEZ: V blízkosti elektrických zařízení buďte opatrní, varují energetici

Bez elektrické energie si moderní život již neumíme představit. Nejen že nám slouží, ale také je vel…