Call centra ČEZ Prodej telefonicky obsloužila za posledních sedm dnů 84 568 zákazníků

14.10.2022 18:47 | Komerční článek

Číslo týdne

Call centra ČEZ Prodej telefonicky obsloužila za posledních sedm dnů 84 568 zákazníků
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

V těchto dnech řeší operátoři call center ČEZ Prodej dvojnásobek požadavků oproti běžnému provozu. Od pátku 7. 10. do čtvrtka 13. 10. odbavili telefonisté více než 84 tisíc hovorů. Průměrně tak na jeden den včetně víkendu připadalo 12 081 obsloužených zákazníků.

Vůbec nejrušnější bylo s 20 983 volajícími pondělí. Zákazníci volají zejména kvůli úspornému tarifu – zajímají se o nastavení záloh, SIPO a trvalých příkazů. Ozývají se také zákazníci, co chtějí přejít k ČEZ od dodavatelů, kteří jim nutí spotové ceníky.

V neposlední řadě telefonují i klienti společností, které nemají call centra, a tak se tito klienti obracejí na ČEZ Prodej s prosbou o radu.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo zahraničí: První Národní rozvojový den v Černínském paláci

13:21 Ministerstvo zahraničí: První Národní rozvojový den v Černínském paláci

Ve čtvrtek 25. dubna se na Ministerstvu zahraničních věcí uskuteční historicky první Národní rozvojo…