Call centra ČEZ Prodej telefonicky obsloužila za posledních sedm dnů 84 568 zákazníků

14.10.2022 18:47 | Komerční článek

Číslo týdne

Call centra ČEZ Prodej telefonicky obsloužila za posledních sedm dnů 84 568 zákazníků
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

V těchto dnech řeší operátoři call center ČEZ Prodej dvojnásobek požadavků oproti běžnému provozu. Od pátku 7. 10. do čtvrtka 13. 10. odbavili telefonisté více než 84 tisíc hovorů. Průměrně tak na jeden den včetně víkendu připadalo 12 081 obsloužených zákazníků.

Vůbec nejrušnější bylo s 20 983 volajícími pondělí. Zákazníci volají zejména kvůli úspornému tarifu – zajímají se o nastavení záloh, SIPO a trvalých příkazů. Ozývají se také zákazníci, co chtějí přejít k ČEZ od dodavatelů, kteří jim nutí spotové ceníky.

V neposlední řadě telefonují i klienti společností, které nemají call centra, a tak se tito klienti obracejí na ČEZ Prodej s prosbou o radu.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

SÚKL: MUDr. Tomáš Boráň byl jmenován ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv

20:48 SÚKL: MUDr. Tomáš Boráň byl jmenován ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv

Ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv se 1. května 2024 stal MUDr. Tomáš Boráň. Na základě vý…