Časopis Sedmička se stal nejprodávanějším týdeníkem v ČR

07.02.2017 17:47 | Zprávy

Společenský magazín Sedmička vydavatelského domu Empresa Media se stal v prosinci opět nejprodávanějším týdeníkem v zemi. Vyplývá to z nejnovějších údajů o ověřovaném nákladu tisku ABC ČR za prosinec 2016.

Časopis Sedmička se stal nejprodávanějším týdeníkem v ČR
Foto: Empresa Media
Popisek: Empresa Media, a. s. - logo

Vydavatelství Empresa Media potvrdilo v závěru loňského roku svoji vůdčí pozici v segmentu společenských magazínů v ČR. S časopisem Sedmička se mu dlouhodobě daří držet pozici nejprodávanějšího magazínu v segmentu společenských magazínů do 20 korun.

V průběhu loňského roku se mediálnímu domu Empresa Media dařilo rovněž v dražším segmentu. Jeho luxusní čtrnáctideník Exkluziv se totiž i v prosinci stal lídrem této kategorie, když nad dvojku na trhu (Story) získal již náskok 5000 výtisků.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Migrace

Kritizujete Rakušana za jeho migrační pakt. Na druhou stranu, jak jste si s migrací poradili vy? Co jste udělali proto, abyste zabránili nelegální migraci? Vy jste byla ministryní před Rakušanem a podle mě jste si vedla stejně špatně

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kancelář prezidenta republiky: Pražský hrad připomíná 80. výročí konce války výstavou válečných plakátů

22:08 Kancelář prezidenta republiky: Pražský hrad připomíná 80. výročí konce války výstavou válečných plakátů

Propagandistický plakát představuje médium s bohatou minulostí. Významným způsobem doprovázel průběh…