Časopis Sedmička se stal nejprodávanějším týdeníkem v ČR

07.02.2017 17:47 | Zprávy

Společenský magazín Sedmička vydavatelského domu Empresa Media se stal v prosinci opět nejprodávanějším týdeníkem v zemi. Vyplývá to z nejnovějších údajů o ověřovaném nákladu tisku ABC ČR za prosinec 2016.

Časopis Sedmička se stal nejprodávanějším týdeníkem v ČR
Foto: Empresa Media
Popisek: Empresa Media, a. s. - logo

Vydavatelství Empresa Media potvrdilo v závěru loňského roku svoji vůdčí pozici v segmentu společenských magazínů v ČR. S časopisem Sedmička se mu dlouhodobě daří držet pozici nejprodávanějšího magazínu v segmentu společenských magazínů do 20 korun.

V průběhu loňského roku se mediálnímu domu Empresa Media dařilo rovněž v dražším segmentu. Jeho luxusní čtrnáctideník Exkluziv se totiž i v prosinci stal lídrem této kategorie, když nad dvojku na trhu (Story) získal již náskok 5000 výtisků.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Mgr. Petr Macinka byl položen dotaz

Proč vás, potažmo nás má v Bruselu zastupovat nějaký Slovák?

To to pěkně začíná. Proč jste si toho na sebe nabral tolik, když to evidentně nezvládáte? A kdy už to rozseknete s tím Turkem? Nebylo by nejjednodušší, kdybyste místo něj nominovali prostě někoho jiného?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Národní zemědělské muzeum Praha se připojuje k Noci betlémů

22:08 Národní zemědělské muzeum Praha se připojuje k Noci betlémů

Papírové betlémy Trnky, Lady nebo Šlitra k vidění po setmění. Noci betlémů upozorňuje na výjimečnou …