Časopis Sedmička se stal nejprodávanějším týdeníkem v ČR

07.02.2017 17:47 | Zprávy

Společenský magazín Sedmička vydavatelského domu Empresa Media se stal v prosinci opět nejprodávanějším týdeníkem v zemi. Vyplývá to z nejnovějších údajů o ověřovaném nákladu tisku ABC ČR za prosinec 2016.

Časopis Sedmička se stal nejprodávanějším týdeníkem v ČR
Foto: Empresa Media
Popisek: Empresa Media, a. s. - logo

Vydavatelství Empresa Media potvrdilo v závěru loňského roku svoji vůdčí pozici v segmentu společenských magazínů v ČR. S časopisem Sedmička se mu dlouhodobě daří držet pozici nejprodávanějšího magazínu v segmentu společenských magazínů do 20 korun.

V průběhu loňského roku se mediálnímu domu Empresa Media dařilo rovněž v dražším segmentu. Jeho luxusní čtrnáctideník Exkluziv se totiž i v prosinci stal lídrem této kategorie, když nad dvojku na trhu (Story) získal již náskok 5000 výtisků.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Filip Turek byl položen dotaz

Neurčuje v EU vše jen elita?

Která je navíc nevolená občany. Vždyť to je pořád dokola. Evropská komise o něčem rozhodla, něco nařizuje apod. K čemu vlastně volíme vás europoslance?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká národní banka: Dopady zavedení systému emisních povolenek EU ETS 2

13:21 Česká národní banka: Dopady zavedení systému emisních povolenek EU ETS 2

Zpráva o měnové politice - léto 2025