Časopis Sedmička se stal nejprodávanějším týdeníkem v ČR

07.02.2017 17:47 | Zprávy

Společenský magazín Sedmička vydavatelského domu Empresa Media se stal v prosinci opět nejprodávanějším týdeníkem v zemi. Vyplývá to z nejnovějších údajů o ověřovaném nákladu tisku ABC ČR za prosinec 2016.

Časopis Sedmička se stal nejprodávanějším týdeníkem v ČR
Foto: Empresa Media
Popisek: Empresa Media, a. s. - logo

Vydavatelství Empresa Media potvrdilo v závěru loňského roku svoji vůdčí pozici v segmentu společenských magazínů v ČR. S časopisem Sedmička se mu dlouhodobě daří držet pozici nejprodávanějšího magazínu v segmentu společenských magazínů do 20 korun.

V průběhu loňského roku se mediálnímu domu Empresa Media dařilo rovněž v dražším segmentu. Jeho luxusní čtrnáctideník Exkluziv se totiž i v prosinci stal lídrem této kategorie, když nad dvojku na trhu (Story) získal již náskok 5000 výtisků.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Radek Koten byl položen dotaz

Ukrajinci

Často do vás slyšíme, jak chcete omezit příliv Ukrajinců, jak je chcete vracet zpět, sebrat jim dávky atd.. Budete na tom trvat i v rámci koaliční smlouvy?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Platforma Vize 0: Nové školení řeší bezpečnost i dopravní značky

22:08 Platforma Vize 0: Nové školení řeší bezpečnost i dopravní značky

Pod taktovkou státního podniku Cendis vzniklo nové školení pro úředníky obcí a krajů, ale i pro vedo…