Červený kříž potvrdil přátelský přístup České spořitelny k lidem s handicapem

14.08.2013 15:21 | Zprávy

Český červený kříž udělil prvním 7 pobočkám České spořitelny certifikát „Přátelská místa“, který potvrzuje přátelský přístup k lidem s handicapem.

Červený kříž potvrdil přátelský přístup České spořitelny k lidem s handicapem
Foto: Archiv
Popisek: Česká spořitelna - logo
  • Pro získání certifikátu zaměstnanci banky prošli dvoudenním školením v přístupu k lidem se zdravotním handicapem, k seniorům a v oblasti první pomoci.
  • Pobočky zároveň splnily podmínku bezbariérovosti
  • Česká spořitelna má proškoleno již 300 zaměstnanců, do konce roku 2013 chce tento počet zdvojnásobit. Další certifikované pobočky budou postupně přibývat
  • Lidé se zdravotním handicapem, kteří nemohou obsluhovat bankomat, vyberou hotovost v pobočkách České spořitelny zdarma
  • Česká spořitelna má v současné době celkem 375 bezbariérových poboček

Česká spořitelna se zapojila do projektu „Přátelská místa“, v rámci kterého Český červený kříž školí zaměstnance různých institucí a firem ve správném přístupu k lidem se zdravotním handicapem, k seniorům a v oblasti první pomoci. Dvoudenní školení se vedle teoretického základu zaměřuje především na praktické dovednosti komunikace a pomoci lidem s handicapem. Podmínku bezbariérovosti a dostatečného počtu proškolených zaměstnanců, kteří přijdou do kontaktu s klienty, splnilo nyní prvních 7 poboček České spořitelny (Praha, Olomouc, Hradec Králové, Pardubice, Zlín, Ústí nad Labem, Ostrava).

"Přátelská místa jsou nová norma Českého červeného kříže od roku 2009. Vychází z potřeby nahrazovat to, co ve společnosti pořád citelně chybí - základy slušného chování k handicapovaným, seniorům i základy první pomoci. Česká spořitelna je první bankou, která toto školení realizuje plošně. Již dlouhá léta poskytuje poměrně širokou škálu specifických služeb, které náš projekt pomáhá utřídit do určitého systému," řekl Pavel Wiener, manažer projektu „Přátelská místa“ z Českého červeného kříže.

„Česká spořitelna jde cestou individuálního přístupu k lidem s handicapem. Z našich poboček děláme přátelská místa, aby naše služby byly dostupné i pro tuto skupinu klientů se specifickými potřebami.  V pobočkách je naši poradci obslouží přednostně, a pokud nemohou tito klienti obsluhovat bankomat, vyberou zde také zdarma hotovost,“ dodal Jiří Škorvaga, člen představenstva a náměstek generálního ředitele České spořitelny. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Zbyněk Stanjura byl položen dotaz

To jako vážně?

Je pravda, že tím, kdo otvíral tu bitcoinovou peněženku byl váš poradce? A to pak máme věřit i tomu, že jste o tom nevěděl od začátku? A s Bergrem pořád spolupracujete?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP: Šest pražských tramvají typu T3 a T4 projde generální opravou v Brně

10:34 DPP: Šest pražských tramvají typu T3 a T4 projde generální opravou v Brně

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) nechá provést generální opravu na šesti svých historických tramva…