Stížnosti se týkaly nejčastěji navyšování ceny vstupného během objednávky, nemožnosti stornovat transakci, ale také neplatných vstupenek, nevrácení peněz za vstupenku na zrušený koncert apod. Inspektoři České obchodní inspekce provedli kontrolu na základě četných podnětů spotřebitelů a prokázali nekalou obchodní praktiku.
Příklad „běžného“ podání spotřebitele na server Viagogo.com: „Zakoupila jsem si lístky na sportovní utkání Sparta-Slavie, toto utkání společnost Viagogo nabízela v ceně 896,- Kč. Zadala jsem číslo platební karty, objednala tři vstupenky, vygenerovala se pak částka 3 x 896,- Kč + 3 x 90,-Kč dopravné a 3 x 319,- Kč poplatek za jakousi rezervaci. Bohužel už se mi nepodařilo zrušit tento příkaz a platba byla provedena. Okamžitě poté jsem chtěla objednávku zrušit, k mému překvapení mi bylo sděleno, že obdržím částku 3 x 896,- Kč v případě zrušení, že poplatky si ponechají. Neměla jsem jiné možnosti, pouze byla možnost podat inzerát. Bezvýchodné řešení, kde jsem během pár vteřin nechala vydělat společnost 1227,- Kč. Bohužel jsem naletěla, ale tímto bych chtěla na tuto skutečnost upozornit ostatní.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva